3.Esküvő

1.1K 62 5
                                    

Ma van az esküvő napja.1-2 óra,és kezdődik az esküvő.Marinette felvette a mennyasszonyi ruháját,amit ő maga tervezett,és varrt meg.Tökéletesen passzolt hozzá.
Olxan hosszú volt a ruha,hogy maga után húzta az anyagot a földön minden lépésével a kékszemű.

Ez után jött a fodrász,aki a mell alá érő haját enyhén begöndörítette,és csatokat tűzdelt bele.A hullámos fürtök csak úgy ráomlottak a kékszemű vállára.

Ezután jött a sminkes,aki szépen megcsinálta Marinette arcát(ami smink nélkül is gyönyörű).

Lassan el is jött az idő,és Marinett ment az oltár felé,apukája kezét fogva,koszorús lányokkal a nyomában.Köztük volt Manon is.
Adrien is sétált a másik oldalról az oltárhoz.
Majd az apuka átadta lányát,Adriennek.
A pap már ott volt.

Sokan eljöttek.Köztük voltak a családtagjaik,voltak gimis osztálytársaik, és még egyéb barátnő/barát meg persze Fu mester.

A két tanú Alya és Nino volt.

A pap elkezdte mondani a mondandóját,majd eljött a várva várt pillanat.

-Marinette Dupain Cheng!Elfogadod férjedül Adrien Agrestet?

-Igen!-mondta boldogan.

-Adrien Agreste!Elfogadod feleségedül Marinette Dupain Chenget?

-Igen!

-Maguk mostantól egy házaspár.Megcsókolhatja a mennyasszonyt!

Adrien közelített ajkával Marinettéjé felé,majd amikor összeértek,lágy,finom csókot lehelt az ajkára,amit viszonzott.Körülöttük mindenki ujjongott,néhányan,köztük a szüleik is,elsírták magukat örömükben.
Még maga Mr.Agreste is meghatódott.

Ezek után jöttek a gyűrűkkel,amit Adrien szépen lassan Marinette ujjára csúsztatott,ő pedig az Adrien gyűrűjét a zöldszemű ujjára.

Majd átmentek abba a épületbe,ahol a lakodalom lesz.

Amikor a helyszínre értek,mindenki elkezdett gratulálni,és szó szerint lefutották a mostantól házaspárt.
Majd miután mindenki gratulált,elindultak az asztalhoz.Az asztal tele volt mindenféle étellel.Helyet foglaltak mindannyian,és elkezdtek falatozni.

Miután vége lett az evészetnek,az asztalt süteményekkel rakták tele,majd Marinette is átcserélte a ruháját ,,bulizósabbra" és jöhetett a lagzi!

Adrien átfogta a derekát,majd megfogta a kezét a kékszeműnek,mire ő a vállára rakta a szabad kezét,és elkezdtek táncolni.
Marinette számára minden eltűnt,csak ő és Adrien léteztek, ahogy táncoltak a végtelenségbe.Végre Adrien a férje,és tudja,hogy számíthat rá.

A gondolat menetéből Chloé rántotta ki.

-Marinetteeee!-ugrott a nyakába.

-Gratulálok,mégegyszer!-fogta ölelésbe.

Chloéval még mindig tartják a kapcsolatot.Nem zavarja hogy Adriennel van,azon kívül eléggé kedves.

Majd folytatták a táncolást Adriennel.

Már két órája táncoltak,mulatoztak megállás nélkül,amikor jött Fu mester.

-Nekem mostmár mennem kell.Köszönöm a meghívást.Sok boldogságot!-mondta mosolyogva az öreg nekik.

-Mi köszönjük hogy eljött.Viszlát Fu mester!-köszönt el Marinette,és a ,,viszlát Fu mester"-t egyszerre mondták Adriennel.

Majd Fu mester elindult,és elhagyta a helyszínt.

Alya és Nino jött most feléjük,és elkezdte Nino Adriennek:

-Hé,tesó!Jó a buli!

-Aha!-válaszolt Adrien.

-Nem versenyzünk?Aki tovább bírja a tánccal,az nyer!

-Én benne vagyok!Te Mari?

-Igen!-válaszolt a kékszemű.

Majd kezdetét vette közöttük a tánc-csata.Nino Alyaval,Adrien Marinettel táncolt.

Már 2 és fél órája táncoltak,kezdett sajogni a lába Marinettenek,de még bírnia kellett,hiszen ha már harc,hát legyen harc!

Majd fél óra múlva Nino és Alya feladta.

-Jól van tesó,te nyertél.

-Hát még szép!Én vagyok a tánc parkett ördöge!-mondta Adrien kissé macskás stílusban.

Hamarosan vége lett a lagzinak,hiszen már hajnali fél 2 volt,már mindenki ment haza.

Miután hazaért a friss házaspár,gyorsan lefürödtek,fogat mostak,és már mentek is aludni.Eléggé kifáradtak.

Tudom,hogy kicsit rövid lett ez a rész,de remélem tetszett.Próbálom tartani a heti egy részt,ami ha nem sikerül előre bocsánatot kérek érte,de rendesen van tanulni valóm,és nem szeretném lerontani a jegyeimet.(nem kifogás)

További szép napot,sziasztok!




Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant