6.Energiabomba

727 45 1
                                    

Elmúlt megint egy hét,és Marinette jelenleg a Bougeros hotelbe van,segíteni Chloénak.
Ugyanis holnap este buli lesz,és Chloé is szívesen hordana egy saját készítésű ruhát.

-Szerinted jó?-visította izgatottan Chloé a kékszeműnek.

-Nagyon jó lett!De szerintem kellene még ez is,hogy kiegészítse.-vett elő egy szalagot,ami tökéletesen illett a ruha színéhez,stílusához.

-Tényleg!Köszi!-mosolygott vidáman.

-Kész!-mosolygott boldogan a szőke.

-Kitettél magadért,nagyon jól sikerült!Próbáld fel gyorsan!-mondta neki Marinette,viszonozva a mosolyt.

Pár perc múlva már rajta is pompázott a ruha.
Barackvirág színű,térdig érő ruha volt,az ujjai semmit se értek,hiszen nagyon vékony anyag volt,de mutatós.Az egész ruha lenge anyagból volt,és aprólékos hímzés borította be a ruha felsőtestének az elejét,narancssárga színben,és egy narancssárga szalag fogta körbe a csípőjét,egy kicsi egyszerű,mégis mutatós masnival.Nagyon jól állt neki,mintha ráöntötték volna.

-Na,hogy mutat rajtam?-kérdezte izgattottan.

-Szuperül!-mutatta fel Marinette a hüvelyk ujját.

-Köszi!Mindent.Olyan jó barát vagy,hogy ennyit segítesz,meg minden!-szinte visította örömében.

-Igazán nincs mit.Ez természetes.-mosolygott rá Marinette.

Olyan bő fél óra múlva elköszöntek egymástól,és elindult Marinette haza felé.Legalább is indult volna,ha nem jön elő újra halálfej néhány akumatizálttal,és nem forgatnák fel a város hangulatát.
Chloéval gyorsan elbújtak,hogy átváltozhassanak,majd fél perc múlva már is a gonosztevők közelében voltak.Mivel nem vették észre őker,hátulról közeledtek,és majdnem levették halálfej talizmánját,amikor hirtelen megfordult,és így bukott a tervük.

-Nahát!A méhecske és a katica!Ugye nem gondoltátok komolyan,hogy ti ilyen könnyen elveszitek a talizmánom?

-Jajj!Fogd már be!Mi már legyőztünk egy halálfejet,és hamarosan te is úgy fogsz járni!-kiáltotta ökölbeszorított kézzel Chloé.

Halálfej erre morgott egy nagyot,és elkezdett támadni.

Az egyik akuma,energiabomba, ilyen energianyalábokat küldött feléjük,mely ha eltalál valakit,akkor kisebb áramütést kap az illető. Legtöbbször kivédték a támadásait,de 1-2-ször eltalálta őket,amit annyira nem éreztek a varázsruha miatt.

Amikor már olyan negyed órája harcoltak,belesúgta a kékhajú Chloé fülébe.

-Az Eiffel toronyhoz!

Chloé vette az adást,és pár perc múlva már az Eiffel torony tetején folytatódott a harc.

Egyszer csak Macska közeledő alakjára lett katica figyelmes,és elsütötte az egyik ,,trükkjét"m

-Minden hiába Energiabomba!Tudom hogy a karkötődben van az akuma!

Macska majdnem elvette,amikor energiabomba megfordult,és Macska felé célzott.

Macska nem kapcsolt sajnos időben,és eltalálták,ami miatt majdnem leesett az Eiffel toronyról.

-Macska nee!-kiáltotta kétségbeesve katica.

Gyorsan utánaugrott,de őt is eltalálta, és ketten zuhantak lefelé a toronyról.

Még időben elkapott a yoyojával egy kéményt,így könnyedén felhúzták magukat egy háztetőre.

-Huh!Ez közel volt!-mondta levegőért kapkodva Macska.

-Ja,igen.

-Sziasztok!Minden rendben?-telepedett melléjük Volpina.

-Igen,de majdnem lezuhantunk az Eiffel torony tetjéről.-számolt be katica.

-Ú,értem.Ott találkozunk!

-Rendben!

Fél óra kemény harc után legyőzték az ellenfeleket,és halálfej ismét lelépett a következő harcig.

Sziasztoook!Remélem tetszett ez a rész is,további jó hétvégét!☺






Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Onde histórias criam vida. Descubra agora