9.A váratlan vendég

780 45 1
                                    

4 hónapja,hogy Marinette várandós.
A szülők is örültek a hírnek,aminek különösen örült a párosunk.
Mint kiderült,lány lesz,és Marinette javaslatára Emma lesz a neve.
Adrien ma is dolgozik,így a kékszemű otthon tervezgeti a ruhákat.
Egyszer csak meghallja a csengőt,és le is megy kinyitni az ajtót,de meglepetésére Lila állt ott.

-Sziaaa!Adrien hol van?-nyávogja,akár egy macska.

-Nincs itthon!-mondta Marinette kissé flegmán.

-Rendben.Jól meghíztál...Vagy talán terhes vagy?

Nem nagyon akarta az orrára kötni.De hát büszke volt rá,és miért ne mondja meg?Elvégre úgy is látja mindenki.

-Igen...-felelte a kékszemű

-Hát,nem akarlak elkeseríteni,de Adrien engem szeret!Nem is értem,miért veled akar gyereket..

-Mert szeretem Marinettet,és te nem rondíthatsz ebbe bele.Nem szeretlek!Hagyjál minket békén,amíg szépen mondom!-ment oda Adrien.

-De hát tuti hogy szeretsz!

-Nem,menj ki!

Majd dühösen elviharzott.Volt 3 éve egy buli,ott látták utoljára,azóta nem.

-Semmi gond!Ölelte meg Adrien,majd megsimogatta gömbölyödő pocakját a nőnek.

Majd ismét egy csöngetés hallatszott,és az ajtó előtt Chloé állt,Adammel.Már több mint 1 éve házasok.

-Szia Mari!

-Sziasztok!Jöjjetek be!-mosolygott rájuk Marinette.

Elhelyezkedtek az ülőgarnitúrán,és elkezdtek beszélgetni.

-És milyen kismamának lenni?-érdeklődött Chloé.

-Jó,nagyon várom,hogy megszülessen,amire még várhatok.

-Hát igen.Mi is gondolkodtunk már rajta,de félek a szüléstől.

-Nem kell félni,minden rendben lesz!-mosolygott rá Marinette bíztatóan.

Még egy órát itt töltöttek,utána elköszöntek a vendégek,és elhagyták a házat.
Egyszer csak visítozást hallottak,és tudták mi a dolguk...

-Megyek,tudod.-mosolygott Adrien a feleségére.

Nem tartja Marinette jónak,hogy nem lehet ott,de már egy ideje így van.Félti Adrien őt,és a babát.
Gyors puszit nyomott a férj felesége szájára,majd átváltozott,és ment megmenteni a várost.
Ezután visszavonult Marinette a dolgozószobájába,és folytatta a megkezdett tervét.

Sziasztok!Jó hamar meg tudtam ezt a részt hozni,ami kicsit lapos lett.A váratlan vendég pedig Lila,mint gondolhattátok.Annyit elárulok,hogy a következő részben megint ugrás lesz,nem fogom azt az unalmas részt leírni,hogy ,,épségben hazaért Adrien,utána bla bla bla......elmentek aludni"
A következő rész jövőhétvégén lesz várható,sziasztok!

Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Onde histórias criam vida. Descubra agora