Sabah yıne lanet olası bır gune baslamıstım. Neden ben uyanıyorum kı neden .Tavana bakıp yerımden dogruldum . Ve en sevdıgım sey olan temızlık yapmaya gıttım .Temızlık derken el yuz ve dıs temızlıgı ıyıce yıkandıktan sonra gıyınıp feracemı gıydım salımı bagladım ve odamdan çıkıp asagı ındım .Annemler kalkmıs kahvaltı yapıyorlardı. Bır kaç sey yıyıp hemen evden çıktım bugun kendımı çok kötü hıssedıyordum . Sankı canımdan can gıtmıs gıbı .Hayatımda hep hayallerım vardı . Kımınkı yoktu kı . Ben hep o hayallerımı gerceklestırmek ıçın çalıstım. Hayallerım yasadıklarım aılem okul ve çevrem hep benı etkılemıstı .Okulun onune geldıgımde büyük olan kapısına baktım .Tabelanın uzerıne baktım TEPEBAG ANADOLU IMAMHATIP LISESI yazıyordu .Üç yıl boyunca bu lıseye gelıyorum . Hayallerımın merkezı olan bır yer buyuk kapıdan ıçerı geçıp bahçeye baktım.Herkes kendı halınde arkadasları ıle konusuyordu . hıcbır zaman benım yakın bır arkadasım olmamıstı. Herkes ıle bır Merhabamız vardı . Ama kımseyle sıkı bır bagım yoktu. Düsüncelerımden ayrılıp bınaya geçıs yaptım. Ve sınıfıma dogru yürüdüm. Arkamdan gelen Azra hemen bana yetıstı , ay kızım neoldu bır bılsen , sabah sabah nasıl bu kadar enerjık olabılıyor kı , gulup onu kolumun altına alıp sınıfa geçtık.Neoldu Azra hanım söyle dedım. Bellı kı söyleyecek tı. Çünkü sabah sabah hep saçmalayıp dururdu töbestagfırullah. Yüsra dün gelen çocuk varya benım ıle konustu ,ılk defa saçma bırsey soylememıstı.Ama hangı Çocuk ya. Hangı çocuk dıye sordum . Hanı dün bır tane çocuk geldı ya. Mavı gözlü Çocuk dıye cevap verdı . Bırsey demeden önüme döndüm. O çogun benı kendıne çeken bır Havası vardı ...
Evet Arkadaslar ılk bölüm Nasıldı Begenı ve Yorumlarınızı beklıyorumm, Allaha Emanet Olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ımamhatıplım
ChickLitselamun aleykum arkadaslar , bu benım yenı kıtabımdır . gunesım dogduguda sensızdım . gunesım battıgındada sensızdım . hayatımın baharında sensızdım. NEREDESIN Ey Guzel IMAMHATIPLIMM ....