9. Bölüm

27 2 1
                                    

Evet uzun bir aradan sonra kitabıma devam etmeye karar verdim ,
İnşAllah bu benim için hayırlı bir başlangıçtır...

Güzel bir rüya ile uyandim birden ezan sesi ile benim için iyimi , imtihanlarım mı başlıyor bilmiyorum. Rüyamda bir yerde beyaz bir elbise ile namaz kılıyordum , sonra sohbet yerine gttim. Dinliyordum ama çok ağlıyordum içim yanarcasina neden bilmiyorum . Kalkıp abdest alıp namazımı eda ettim , duamı ettim Rabbim ya bu rüya gelecek imtihanlarımın habercisidir yada korkunç . Hazırlanıp aşağı indim kahvaltımı yapıp evden çıktım okula gitmek için. Otobüse bindim en çok sevdiğim kitap okumak boş vakitlerimde ilk fırsatta çok güzel bir duygu sessiz sakin. Okula girdiğimde karşımda meteyi gördüm , hemen kafasını egdi ,Rabbime hamd olsun ki dualarımdaki gibi birini nasip etti .En azından helal bir şekilde harama teşvik etmeden çaba gösteriyor. Bir başkası gibi nefis mertebesini ortaya atmıyor.Yanına ilerleyerek selam verdim, beraber okula girdik. Ders başlayınca sessizlik olması beni etkilemesi sakinlik çok hoşuma gidiyor. Hala malesef ki o rüyanın etkidindeydim ,buda benim düşünceler içerisinde olmamı tetikliyor. Sadece Rabbim elimi birakmasın , destekçim olsun gerisi muamadır. Bu düşünceler içerisinden birden hocanın sesi ile çıktım, ders bitmişti. Sibelin sarsılmasıyla birden kendime geldim. Yüsra neden bu kadar düşünceli ve çalgının neyin var?
Sessiz kaldım ,bişey diyemiyodum korkuyorum sadece bir rüyanın etkisinde kaldım diyemezdim. Prensesim, ne zaman sinirlenirse bana kizarsa yüsra derdi sadece, yoksa demezdi. Tabiki anladım da kızdığını, o yüzden biraz onunla dışarı çıkıp hava almayı konuşmayı tercih ettim. Ama sadece kendimle beraber onu üzmekten , kırmaktan korkuyorum o benim için değerli. Konuşup anlatınca rahatlamıstım biraz hamd olsun. Rabbim sevdiği kuluna sıkıntı verir imtihana sokarmış. Rabbimin izniyle ile imtihanda istekte hayırlı bir şekilde geçmeyi nasip etsin İnşAllah. Kalkıp derse girdik çok şükür ki son dersimdi, bugün dersim azdı. Dersi dinleyip notlarımı alıp çıktım. Bahçeye çıkıp yürüyordum , birden agrilarim başlayınca bir yere oturmaya karar verdim dua etmeye Rabbim bugün hayır olsun insAllah korkularıma tecelli olsun. Her yer sessizdi, herkesten önce çıkarsam. Kafamı kaldırmamla Mete ile kızlar bana doğru koşuyorlardi, hamd olsun Rabbim sessimi duydu.
_ Yüsra iyimisin ? diye Mete sordu, kızlar ise endişe ile bana bakıyorlardı.
_ Mete ağrılarım başladı lütfen beni götürün burdan hemen neolur.
Haram olduğu için Büşra ile Sibel koluma girip yavaş yavaş yürüdük. Hemen bir hastaneye gitmem lazımdı. Ansızın gelen ağrılar beni magfediyordu.
Hastaneye götürdüler, doktor tahlil yapıp muayene etti . Kızlar beni Allah razı olsun yanlız bırakmadılar .Annemgilde geldiler çok şükür ama doktor tedavimin iyiye gitmediğini ve hastaneye yatmam gerektiğini söyledi. Mete ise dışardaydı duydumu  doktor konuşurken diye düşünmeye başladım . Malesef ki duymuştu ,onu üzemem arkadaşlarımı da sibele  meteyi en çok üzen onları kendimden uzaklaştırmam lazım yoksa benim ile beraber onlarda  yıpranıp  üzülecek. Annemden izin isteyip onlarla konuşmak istediğimi söyledim. Benim durumumu biliyosunuz sizi kendimle beraber üzmek istemiyorum, beni uzun bir süre yanlız bırakın. Meteye dönüp seninle ayrılmak istiyorum. Senide kendimle beraber üzümem bunu sana yapamam sonu ölümde olabilir Ansızın. Mete sustu, ne diyecekti bilmiyorum kızları da....

Evet bölüm bitti.....
Bakalım Mete ve kızların cevapları neolacak , yüsranın durumu ne olacak?
Yorum ve votelerinizi bekliyorum , benide çokça dualarınızda bulundurursanız sevinirim....
Vesselam

ımamhatıplımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin