Yeni bölüm geldi....
Sevdiğinize son bir Cümle söyleme fırsatının olsaydı , o cümle ne olurdu ?" Yine sabah kulagımda işittiğim ezan sesi ile uyandım. Mükemmeldi bu ses benim için, içime huzur doluyor Rabbim beni namaza kaldırıyor . Bugün oruç tutmştum çünkü; Regaip kandiliydi üç ayların başlangıcıydı. Bundan daha güzel şey varmıdır. Daha iyi anlıyorum şimdi Rabbim imtihan veriyorki hatalarımızı anlayalım , ahiretimizi de mağfetmeyelim. Bugün kızlarla ve tabiki sonra da mete beyle aktiviteler yapacaktık kandil gecesi için. Bu aralar herşeyi bir arada yürütüyorum tabi metenin sayesinde Arapçayı okuduğumda beni takip etmesi hoşuma gidiyor, hemen şaşırdığımda düzeltiyor. Namaz kıldıktan sonra evdekilerle bugün kahvaltı ben hazırladım içimden geldiği için. Hemen hazırlanıp çıkmam gerekiyordu çünkü abim ile aynı sohbetteydik , onada yardım ediyodum. Kutlu doğum etkinliği için çevremde kilerden ücret toplayacaktım , o kişi niyetiyle de evlere kitap dağıtılacak ve böylece sevap kazanmış olacaklar. Hemen evden çıktım önce Mete nin yanına gittim , tabiki dalmıştı korkttu. Ne düşünüyorsun diye sordum ?
Senin bu kadar koşturduğu ve hiç pes etmediğini mücadele ettiğini , yorulmuyomusun diye sordu ?
Hayır Duam yorulmuyorum , asıl böyle yapınca mutlu oluyorum içim huzur doluyor. Artık sevdiğime " Duam " diyorum ama farklı ortamda Mete diyorum. Çünkü, o benim kabul olmuş duamdı. Ekmek siparişi vermiştik , Duamla onları alıp medreselere dağıtacaktık taze hem mutlu da olurlar. Öyle değil yaptık hepsini dağıttık , Namaz kılmamız gerekiyordu hemen bir caminin önünde durdu. Hadi inelim namazımızı kılalım , sonra yolumuza devam edelim dedi. Buda beni çok mutlu etmişti. Namazdan daha önemli bir şey yoktur, ve son namazımızımış gibi kılmakta önemliydi. Beraber camiye girdik , namazımı kıldıktan sonra Dua edip kalkıyordum ki dönüp onu izledim o kadar masumdu ki anlatamam. Birinin bana seslenmesi ile arkamı döndüm bi teyzeydi. Kızım onu o kadar çok Sevdiğin belli oluyor ki anlatamam birbirinizi asla bırakmayın Meteye de bakarak söyledi. İnşAllah teyze dedik birbirimize bakarak. Sadaka kutusuna ücret attıp beraber çıktık. Ellerinizi yüzümüzü yıkayıp beraber arabaya bindik. kızların yanina gittik. Onlar ile de yapacaklarımızı yaptık . O gün Nefis mertebesiyle rahat bir uykuya daldım .....Evet bölüm bitti ....
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum
Beni deli dualarınız da bulundurmanız dileğiyle ...
VESSELAM !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ımamhatıplım
ChickLitselamun aleykum arkadaslar , bu benım yenı kıtabımdır . gunesım dogduguda sensızdım . gunesım battıgındada sensızdım . hayatımın baharında sensızdım. NEREDESIN Ey Guzel IMAMHATIPLIMM ....