Selamün Aleyküm yeni bölüm ile karşınızdayım
ELEM NEŞRAH LEKE SADRAK ...
" Ya Rabbim , Gönlüme genişlik ver "Her zaman olduğu gibi tekrar çalar saatim çaldı. Zor uyumuştum gece , ama iyi olacağım Allah 'ın izniyle pes etmeyeceğim , sabırlı olacağım bir mücahide olacağım inşAllah . Sabah namazına uyandığımda çok dua etmiştim . Herkesin bir sınavı vardır bu hayatta buna inanıyorum ve bilirim benim de sınavım imtihanım bu . Ama çok şükür Rabbime hamd olsun benden daha kötüleri de vardır ,nefes alabiliyorum hamd olsun bundan daha güzel bir şey varmıdır . Herşey birşey ister ben Rabimin istediği gibi bir kul olmak, mücahide ve yaşamak hayırlı bir şekilde ...
Kalkıp temizliğimi yaptım rutin işlerimi üstümü giyinip , eşarbını yaptım . Ferace mı giyip aşağı indim . Abimgil kahvaltı yapıyordu. Bende onlarla beraber birşeyler yedim, hemen çıktım . Dün tedavinin ilk aşaması çok iyi geçmişti , nedeni çok belliydi Mete arkadaşlarım ve ailem di . Benim ile ilgindikleri için çok mutlu oluyorum . Okula vardığımda dışarıdan durup baktım , o kadar çok yapacaklarım varki . Okula girdim , birden karşıma benim ile ilgilenen çok sevdiğim hocam çıktı . Beni çok seviyordu ilgileniyordu kızı gibi, gözünün önünden ayırmıyordu. Hemen yanına gittim sarıldım, benim annem gibiydi benim anlımdan öptü her zaman anlımdan öperdi . Benimle konuştu , dedi benim Yüsram bugün iyi gördüm seni . Hamd olsun hocam çok iyiyim diye cevapladım . Hocam önceden açıktı ,iki yıl boyunca da öyleydi . Sonra bir gün beni odasına çağırttı ,gittim odasına ama ben onu göremedim . Göremediğim için üzüldüm kafamı eydim hemen . Oradaki bir öğrenciye sordum , Ayşe hocamı gördün mü?
Orda bak dedi , döndüm baktım ama yoktu ben görmüyorum yine ama dedim dedi elinde kahve var . Ama sonuç yine hüsran hocam yoktu yok . Sonra biri bana seslendi kapalı bir bayan bana yaklaşıyordu , yanıma geldiğinde çok şaşırdım bu benim hocamdi ve kapanmıştı . Dünyanın en mutlu insanı oldum. Hemen sarıldım etrafımda döndürdüm , bana hemen gülüp sitem etti deli kızım dur bak bu hayalini gerçekleştirdim . Sonra hemen çıkmıştım sınıfıma , o günü hiç unutmam . Sonra derse girmek için yürüdüm , kafamı kaldırdığımda Mete de karşıdan geliyordu . Hemen kafamı eydim , utanıyordum . Bugün medreselere Kuran _ ı Kerim dağıtacaktık mutluydum . Derslere girdikten sonra öğlen namazını kılacaktim , mescidde inmeden kızlarla da ilgilenecektim artık, bizim kizlardan sadece Amine kılıyordu benimle namaz diğerleri ara vermişti . Hepsiyle konuştum mescidde indik , Yaşasın. Mescidin önüne geldigimizde meteyle arkadaslarida namaz kılmaya gelmişti . İçim kıpır kıpır olmuştu , çok sevindim. Rabbime hamd olsun istediklerimi gerceklestiriyordum . :-) Derse girmiştik kafamı kaldırdığımda Mete bey beni izliyordu yine yine nedense . Tebessüm etti bana ama ben etmedim her zaman olduğu gibi çekindim . Dersimiz bitmişti , aşağı indik hepimiz bir araya geldik . Hep beraber gittik , medreselerin önüne geldik , Kuran _ ı Kerimler çok güzel parlıyordu. ;-) Medreseye girdik her kata 1 kişi girdik . Dağıttık o kadar çok mutlu oldular ki dua ediyorlardı , beraber fotoğraf çektik minik kuşlarla. Tabi yine son dakika olmazsa olmazlarım Sibelim ve Mete saldırı yaptı benim olduğum katta . Sibel meteyi seviyordu ama bazende meydan okuyordu , konu ben olunca. Birden Mete hadi geç Yüsragilin yanına seninlede hep beraber fotoğrafınızı çekeyim dedi . Hemen tamam dedi , yanıma geldi çok sevinmiştim ilk fotoğrafımız olacaktı . Benim prensesim ya işini biliyordu , mutlu olmamıda sağlıyordu. Hep beraber işimizi bitirip aşağı indik . Herkes ayrıldı tabi , eve vardığımda çok mutluydum bugün . Canım bişey istemiyordu , abdest aldım namazımı kıldım. Uyumak istiyordum , yatağıma uzandım , bugün olanları düşünürken uykuya dalmıştım ....Bölüm bitti ....
Nasıldı , yorum ve begenilerinizi bekliyorum .
Dualarınız da bulundurmak dileğiyle
VESSELAM !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ımamhatıplım
ChickLitselamun aleykum arkadaslar , bu benım yenı kıtabımdır . gunesım dogduguda sensızdım . gunesım battıgındada sensızdım . hayatımın baharında sensızdım. NEREDESIN Ey Guzel IMAMHATIPLIMM ....