Sen bile beni bu kadar sevmişken ben Seni nasıl Sevmeyeyim ....." Abdullah artık bak git buradan , istemiyorum artık seni . Uğraşacak başka birini bul , diye bağırdım . Abdullah ' a öğlen arası yine okula gelmiş ve beni meteye karşı kışkırtıyordu ." Mete benimle oyun oynuyormuş bilmem ne ...
" Yüsra bana inanmıyorsan inanma. Mete sırf seni elde etmek için yanında . O seni iki yıldır seviyor , sende onu sev diye sana yakın davranmaya çalışıyor " diye bağırdı .
İnanmak istemiyordum buna , sadece beni elde etmek istemesi yüreğime dokunmuştu çok üzülmüştüm . Kenarda bulunan Mete ' ye baktım , bana üzgün bir şekilde bakıyordu . Ne yani Abdullah ' ın dedikleri doğru mu ?
Beni elde etmek mi istiyordu , ona doğru yürüdüm ve tam önünde durup gözlerine baktım . Üzgündü " Mete onun dedikleri doğru mu ? diye sordum . Ne olur hayır desin . " Başını evet diye salladı , ben seni iki yıldır seviyorum . Ama inan seni elde etmek için yanında değilim . Evet beni sevmeni istiyorum bu doğru ama seni elde etmek _ " sözünü yanağına vurduğu tokatla kesti . Tokattan dolayı başı hafif sola dönmüştü . Bahçede bulunanlar bize şaşkınlıkla baktı. Çünkü ben hayatımda kimseye tokat atmayı bırak incitmemiştim bile .
Ben sana güvenmiştim Mete , sana güvenmiştim . Allah kahretsin , sakın bir daha bana yaklaşma kalkma sakın diyip koşa koşa binaya girdim . Hemen sınıfa çıktım ve çantamı aldım , onun olduğu mekanda bulunmak istemiyordum. Bahçeye indiğimde herkes yerinde durmuştu. Abdullah ' ın yüzünde geniş bir sırıtış vardı .
Onu düşunmeyerek bahçeyi terk ettim . Koştum koştum , beni bulamadım bana ulaşmasını diye . Benimle böyle oynaması ağrımaya gitmişti. Boş yer bulup oraya oturdum , gözlerimde bir kaç yaş damla aktı . Ne diye ağlıyorum onun için ben . Bu dakikadan sonra ona aşık olduğumu anlamıştım . Ama o bunu hak etmiyordu , sevmek bana göre bir şey değildir . Ne kadar oturduğumu bilmeden kalktım yerinden . Eve gitmem lazımdı eve doğru yürümeye başladım . Artık ne onu nede bir başkasını sevecek veya düşünecek değildim , bıktım artık bıktım .Meteden ;
Elimdeki içki bardağını duvara fırlatıp sehpaya bir tekme vurdum . Çok sıkıldım artık. Kim bilir yüsra ne haldeydi , onu elde etmek istemiyordum . Sadece oda beni sevsin istiyordum . Herşey magfolmustu , başını ellerinin arasına aldım sıkmaya başladım . Ne olursa olsun vazgeçmeyeceğim. O yanlız benim bana ait birşey , benim kabul etseler etmesede o benim .
Yüsra dan ;
Ayaklarım geriye gitmek istiyordu . Ama hayır ona rağmen okula gidecektim , iki gündür zaten gitmemiştim . Ne olursa olsun onun ile göz teması kurmayacak , onun ile konuşmayacaktım . Okulun bahçesine giriş yaptığımda herkes bana doğru bakmaya başladı . Onları umursamadan binaya giriş yaptım. Sınıfa girmek için merdiven lezbiyen yukarı çıktım. Burada da öğrenciler vardı , bana bakıp konuşmaya başladılar . Onları da umursamadan sınıfa girdim . Herkes sınıftaydı , onun ile göz göze geldim . Göz altları siyahlaşmıştı , onun ile göz temasını kesip sırlama geçip oturdum . Kızlar ile biraz konuştuk hocamız gelince sıramıza geçtik . Ara verdiğimizde kolundan tutup beni koridordan götürüp bodrum katına indi ve beni duvara sıkıştırdı . Oda kendini bana yakınlaştırdı . Korku dolu gözlerle ona bakmaya başladım. Gözlerime baktı , beni anlamaya bende onu anlamaya çalıştım . Yüzümü elleri arasına aldı , başımı başıma yasladı. Burunlarımız birbirine değiyordu , bedenini biraz daha bana yaklaştırdı . Şuan tek vücut olmuştuk , kalbim fırlayacakmış gibi çarpıyordu . Hiçbir zaman bu kadar çabuk atmamıştı . Onun etkisinden çıkıp onu yerinden bu milim bile oynatamıyorum. Mete bırak beni benden ne istiyorsun dedim. Gözlerime baktı , yüzünü dahada yaklaştırdı " Yüsra seni seviyorum evet , sadece senin beni sevmeni istemiştim . Ama sırf seni elde etmek için yanına gelip yaklaşmadım . Ne olur inan bana , söylediklerini o kadar içten söyledi ki . Ona bakmaya devam ettim . Yeşil gözlerine bakmaya devam ettim . Gözlerini yakından görmek heycanlandırmıştı . Elimi güzel yüzünde gezdirmeye başladım . Çok güzel teni vardı , elimi hissettinde gözlerini kapattı . Elimle yüzünü okşama ya başladım . Gözlerini açtı tekrardan .
Elimin üzerine tekrar elini koydu ve aşağı indirmeye başladı . Elim boynuna geldiğinde şah damarının üstüne bıraktı parmaklarımı , nabzı çok güzel atıyordu . Onu hissetmek güzel bir şeydi ... Şuan çok güzel bir anımı yaşıyordum . Nabzımı kontrol edip tekrar elini elimin üzerine getirip aşağı doğru indirmeye başladı . Elim tam kalbinin üzerinde durduğunda elini çekti . Kalbi çok güzel atıyordu, hissettim şimdi . Seni gördüğümden beri bu böyle atmaya başladı . Kalbim durmuş iken sen kalbimin atmasına sebep oldun sen benimsin . İşte sende istemesen de bana aitsin sözleriyle geri çekildi. ona ait biri miyim ben bilmiyorum , hiç bir şey bilmiyordum . Elini bana doğru uzattı , eline baktım sonra tekrar gözlerine baktım istiyormuydum onun Sevgilisi olmayı ona ait olmayı onun kalbimin sahibi olmayı her bir hücrem evet evet diye bağırıp çağırıyordu. O beni üzmeyecek biliyorum fazlasıyla sevecek beni hemde . Elini onun ellerinin üzerine koydu yüzünde gülümseme oluştu . Elimi alıp ellerinin arasına hapsedip tuttu , biz vardık ben sen yoktu. Bodrumdan çıkıp yukarı çıktık elim eli içindeydi , herkes bize şaşkınlıkla ile bakıyordu. Onları umursamayıp sınıfa geçtik herkes bizim geldiğimizi görünce bize döndüler . Kızlar yanıma geldiler önce yüzümüze sonra ellerimize baktılar . Şaşkın dolar hemde fazlasıyla sonra gülümseyip bana sarıldılar tebrik ederim canım demeye başladılar .
Mete ' nin arkadaşları gelip ona sarıldılar , tek tek sarıldı . Enişte kardeşimi üzmeye kalkma sakın , dedi Azra . Mete gülmeye başladı sonra beni kolları arasına aldı ben hiç üzer miyim . Benim meleğim o dedi . Gülümsedim oda gülümsedi . Yerimize geçip oturduk . Oda benim yanıma oturdu , onun yanında huzurluydum . Okul çıkışı birlikte çıktık . Okulun önünde siyah bir araba vardı . Ona doğru yürümeye başladı Mete , kimindi bu araba . Arabadan uzun boylu bir çocuk çıktı , Mete ile erkekçe sarıldılar . Ayrıldıklarında Mete bana elli ile gelmemi işaret etti . Yanına gittim , karşımdaki çocuğa baktım . Mete beni işaret etti " bu Sevgilim Yüsra " . Yüsra buda abim Mert , abisi elini uzattı hemen elimi uzatıp sıktım . Nasılsın yüsra diye sordu , iyiyim siz nasılsınız diye sordum . Gülümsedi iyiyim teşekkür ederim , bu arada bizim aramızda sizli bizli yok tamam mı ? Tamam diye cevap verdim , yine gülümsedi . Gözleri meteninki gibi yeşil değil di , onunki maviydi. Bunların sülalesinin hepsi herhalde renkli gözlüydü .....Bölüm bitti , Nasıldı ?
Yorum. Ve begenilerinizi bekliyorum tabiki olmazsa olmazımızdır Dualarınızı da .....
VESSELAM !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ımamhatıplım
ChickLitselamun aleykum arkadaslar , bu benım yenı kıtabımdır . gunesım dogduguda sensızdım . gunesım battıgındada sensızdım . hayatımın baharında sensızdım. NEREDESIN Ey Guzel IMAMHATIPLIMM ....