Bölüm 5

40 7 1
                                    

Selamun Aleyküm yukarıdaki  resimdeki Abdullahtır biliniz...
Yeni bölüm geldi herkese iyi okumalar
  

Meteden ..... (Sonunda diğer başrol oyuncumuzdan dinliyoruz )
Onu seviyorum , hem de fazlasıyla . O şimdi sanıyordu ki daha 3 günlük tanıştık.Ama öyle değil onu her zaman takip etmiş ve araştırmıştım. (Büyük itiraf ) Onun Abdullah ile sevgilin olması modemi bulandırmıştı. O herif bu kızı hak etmiyordu . Birkaç gün boyunca hasta olduğunu sezmiştim . Sanırım sancıları falan vardı. Evet onun böbrek hastası olduğunu  biliyordum . Nasıl diye hiç sormayın ben istediğim herşeyi bilir ve alırdım.O bir  iMamhatip lisesine gittiğini bildiğim için bizim kolejden çıkıp onun lisesine geçtik ,arkadaşım ile beraber . ( Vaybe mete , Yaşta için kolejden çıkıp imamhatip lisesine geçti .)  Pencereden dışarı baktığımda Abdullah gelmişti. Ne diye geliyor ki  bu.
Zil çalınca hemen dışarı çıktık . Abdullahın yanına gidip yakasından tutum . Bana alay ile bakmaya başladı  " ne işin var senin var burada .Sana demedim mi karşımıza çıkma  diye  kükremeye başladım . Bahçede bulunan yüzler bize dönmüştü . Dönün lan önünüze diye bağırdım. Onun hayallerini gerçekleştirmek için okuldaki etkinliği ben düzenlemiştim. Daha irçok etkinlik hazırlamıştım onun çin . Düşüncelerimden ayrılıp ona bakmaya başladım. Nur topu gibi bir yüzü vardı . Mete senin için geldim demek isterdim ama maalesef senin için gelmedik sevgilim Yüsra için gemiştim dediğinde gözüm dönmüştü. Bana ait olana sevgilim diyor . Hemen gözüne bir yumruk çaktım , afaladığı için kendine zar zor geldi .O da üstüme doğru yürüyüp yüzüme vurdu. (Gool durum berabere )
Biraz birbirimize vurmaya devam ederken o eşsiz sevdiğimin sesini duydum . Ne yapıyorsunuz siz , Mete sen iyi misin ? Dudağın patlamış. ( Ay benim düşünceli başrol oyuncummm )
Hemen yanıma geldi mendil çıkarıp dudağıma sürdü, ( iyilik meleğim resmen Yüsram .) Sonra o geride dönüp senin ne işin var burda defol git istemiyorum anlıyor musun ?defol git diye bağırdı . Kolumdan tutup binaya doğru yürüdük . Kantine indiğimizde bir su alıp bana verdi . Şey mete sen iyi misin ? Onunla neden kavga ettin şimdi. Onun nasıl bir psikopat olduğunu biliyor musun ? diye sordu. Evet biliyordu ama senden uzak durmasını  söylemiştim , anladım deyip önüne döndü. Canım sevdiğim ne kadarda utanmıştı  bu konuşmamla.  Onu çok fazla sahipleniyor olabilirim ,ama iki yıldır sevdiğim biri .
Son ders zili çalınca  dışarı çıktık . Hemen yanına gittim .Acaba bugün tedaviye gidecekmiydi ?  Onun ile birlikte gitmeyi istiyordum . Bide şu Abdullah ona birşey yapmasını istemediğimi için . "Yüsra , o herifin sana karışmaması için seninle gelsem bir sorun olur mu ? Diye sordum. Zil çalınca sınıfa geçtik morali yine bozulmuştu .Hem aile sorunu hem bu herif hem de sancılarından dolayı. Bugün onu hiç yanlız bırakmıycaktım .Aslında hiçbir zaman bırakmayacağım  ama neyse...  Hayallerinin hepsini tek tek gerçekleştirecektim.  Onun mutlu olması benim için çok önemliydi. Son ders zili çaldığında dışarı çıktık . Hemen yanına gittim ,acaba bugün tedaviye gidecekmiydi ? Onun ile birlikte gitmeyi istiyordum .  Hayır bir sorun olmaz, AA ben hastaneye gideceğim senin için bir sorun olur mu ? Diye sorduğunda  hayır anlamın da başımı salladım . Arkadaşlar ile birlikte Hastaneye gittik .......
   

         *****************************************
    


Bölüm bitti .Anca bu kadar ilham gelebildi .
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum
   Duaya ihtiyacım var dualarınızda bulundurursanız sevinirim , Allaha emanet olun ........

ımamhatıplımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin