[Kapitel 1]

72 4 8
                                    

*Læses på eget ansvar xD*

Smerter var blevet en del af min hver dag, som om de kan knække mig. Zolo deler celle med mig, han siger ikke meget kigger bare ud af vinduet med tremmer. Hans grønne øjne mødte mine "Det bliver godt igen, det lover jeg" Han stemme var hæs. Hans ene øjenbryn var flækket og det samme med hans underlæbe. Han ser ikke for godt ud.. "EZ min skønne" Lænkerne blev løsnet fra væggen, kongen stod afventende imens vagterne rodet med det. "Vær stærk" Hostede Zolo, jeg nikkede "Hold kæft" En af vagterne slog ham i baghovedet. Jeg vred mig rundt så lænkerne begyndte at rasle. Kongen tog fat i min kæbe. "Drop det" Vi begyndte at gå. Jeg har talt dagene selvom det er svært. Mit skud er at jeg har været her i to uger. Jeg har ikke fået andet end et tørt brød og noget mælk med klumper i. To gange om dagen, i starten tog jeg intet af det og gav det til Zolo. Han havde brug for flere kræfter end mig, så han fik fire glas ulækkert mælk og fire stykker tørt brød. Mums.. Eller noget.. "Så løft de ben for satan" Jeg fik et slag om bag på mit hoved, jeg brummede men løftede min ben i stedet for at slæbe mig afsted.

Vagten skar i min arm, kongen sad ved sine trone og snakke med en af hans soldater. Et skrig forlod mig, jeg vred mig under de stramme reb. "Gør alt hvad kongen befaler dig" Jeg hvæsede "Rend mig" Han begyndte at skær noget af huden af mig på den anden arm. Jeg skreg og lukkede hårdt mine øjne i. "Vil du lytter nu pigebarn?" Hvæsede han, jeg rystede kraftigt på hovedet. "Hvor svært kan det være at finde den knægt?!" "Undskyld deres.." "Jeg ødelægge tradition" Hvad? Vagten stoppede op, soldaten så mærkeligt på hans konge. "Hent Hwan Chori" "Ja sir" Soldaten bukkede og gik ud. Hans øjne mødte mine. Han smilede skævt "Miss EZ mig en ære" Det løb mig koldt ned af ryggen da han bukkede med det skræmmende smil. "Forbind hendes arme, hun bløder ud på mit marmor gulv" No shit Sherlock! Vagten brummede men fandt nogen forbindinger. "Sådan" Sagde han, "Du er heldig" Hvæsede han "Hold så kæft Gorm" Hvæsede kongen "Javel deres højhed" Han bukkede og så ondt på mig. Hvad fanden har jeg gjort ham?! Det er mig der burde være den sure her ikke ham?! Det er ham som lige har skåret noget af min hud af for animens skyld! En høj mand eller mand og mand han er måske tre år ældre end mig? Hans hår er sort og hans øjne er lilla. Hvor høj er han lige?! HOLY Molly! Vent ikke Molly.. Ups? Hans lilla øjne så ind i mine blå, jeg kunne ane en hugtand, er han vampyr? Nej, nej, nej og atter bare nej! Nul putte ikke flere overnaturlige væsner! Ah ah du kan godt glemme det Gud! Drop det! Hvad har du endelige imod mig?! Først gør du jeg bliver kidnappet af den klaphat til Yukine, så gjorde du at min flugt blev forpulet og lod mig møde Kurapika som jeg simpelthen ikke kan holde ud. Og så! Gør du mig til en magisk ting ting, gjort så jeg ikke har set anime i.. JEG VED IKKE HVOR LÆNGE. Så lad du mig kidnappe, igen igen. Lad mig i to uger blive tortureret. DU KAN IKKE OGSÅ GØR SÅ VAMPYR, VARULVE OG ALT ANDET BULLSHIT FINDES. DU KAN IKKE GØR DET HER MOD MIG! Han bøjede hovedet hurtigt "EZ Jones" Han gik hen til kongen "De vil tale med mig herrer" "Hwan du ved hvordan det går lige nu med arving" "Ja deres majestæt" Årh hold nu op og giv mig en spand så jeg kan brække mig! Det her er bare for meget.. De så begge på mig, hvorfor glor de på mig. "Se ikke på mig" Knurrede jeg, de rullede begge med øjnene. "Jeg bryder tradition du er den næste arving" "Det vil være mig en ære" Adr.. De så på mig igen "Hvad?" Hvæsede jeg, de kiggede på hinanden "Hun er dit ansvar" Kongen pegede på mig, hvad?! "Med største respekt sir.." "Knæk hende" Ha som om det kommer til at ske! "Javel" Pfft kujon han gør alt hvad hans lille konge siger, dræber andre mennesker. Fuck ham.. Han kom tæt på mig og skar rebene op, nu! Jeg sprang op gav ham en mave puster og sat i løb. Men desværre nåde jeg ikke særlig langt, en af vagterne slog mig ned i gulvet. "Ouch" Jeg tog mig til kæben, Hwan så ned på mig og viste sine tænder i et hvæs. "Held og lykke EZ jeg vil være dit værste maredit" Jeg spyttede efter ham, der var også blod i spyttet. "Rend mig Hwan Idiot" "Det er ikke mit navn" "Jeg er sgu ligeglad" Han hev mig op, han gjorde mig en smule bange. Hans læber voksede i et smil. "Er du bange?" Jeg fnyste "Du drømmer Hawaii" "Stadig ikke mit navn" "Whatever"

//EvelynDude  Heh hvor er du bare sød mod Hwan//

EZ, Kirito og Zolo Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ