"Evelyn!" Råbte min mor nede fra køkkenet af, jeg lukket min bærbar i. "Kommer!" Jeg tog min rygsæk og løb ned af trapperne. Jeg kom forbi et spejl og fik hurtigt øjenkontakt med mig selv men jeg rystede på hovedet og gik ind i køkkenet. "Der var du Evelyn, du ligner en der ikke har sovet hele natten. Tøs hvad har du lavet i nat? Har du set anime hele natten igen?" Hun så anklagende på mig. Jeg grinede akavet og tog fat i et rødt æble for derefter at tag en bid af det. "Jeg ved ikke hvad du snakker om, hvad er det for nogle anklagere du anklager mig for?" "Du er sådan en dårlig løgner" Sukkede hun "Okay fint" Sukkede jeg. "Jeg så en anime serie færdig i nat, og ja jeg er mega træt. Men jeg fortryder intet, den var fantastisk!" Hun rystede på hovedet af mig. "Tag nu bare i skole med dig og hvis du falder i søvn i timerne igen.. Så konfiskerer jeg din telefon og computer om natten" Jeg gispet og tog mig til hjertet "You wouldn't dare" "Try me." Vi kiggede hinanden dybt i øjnene. "Jeg tror ikke du forstår vigtigheden af anime" "Jeg tror ikke du forstår hvor ligeglad jeg er. Nu ville jeg sende dig i skole, så ud herfra og gå i skole" "Sender du mig i fængsel?" "Ja jeg sender dig i fængsel. Tag nu bare afsted" "Fiiiint" Stønnede jeg.
Jeg gik ud af hoveddøren og ned af gaden da jeg mærkede en arm omkring mine skuldre. "Heyyyyh, Evelyn. Så du den der anime færdig du skrev du ville se færdig i går?" "Jeg så den færdig klokken fem" "Fy, var den god?" "Mega" Jeg kiggede på Yukine. "Der var en person som hed Yukine, og du lignede ham på en prik" "Så det du siger er at der er en anime version af mig? Fedt! Han var sikkert smoking hot" Grinede han. Jeg himlede med øjnene og lænede mig ind til ham. "Hvad handlede animen overhovedet om?" Spurgte Yukine om "Jo ser du, hovedpersonen hed EZ og.."
//Så disse bøger skulle forestille en anime EvelynDude bare så og ikke hendes rigtige historie. Jeg er så kreativ ikke sandt? Hele denne historie blev bygget op bare til at være en anime med en mærkelig slutning. Amazing. Hvad synes I om slutningen?//
YOU ARE READING
EZ, Kirito og Zolo
ParanormalEZ havde endelig acceptere hun ikke var normal, men verden må være imod hende. Da hun bliver fanget, men folk ved jo ikke de mangler den sidste soulmate. Men hvad nu hvis hun bliver befriet? Og de tre mennesker må tilbage før både den overnaturlige...