Rozdział 1 "Jestem Amelia"

1.7K 56 1
                                    

      Nazywam się Amelia Zabilska. Mam 17 lat mieszkam w Krakowie od 10 lat,  przeprowadziłam się z Monachium, ponieważ moja mama rozwiodła się z tatą i postanowiła wrócić do rodzinnego miasta. Szkoda tylko, że mnie nikt nie pytał o zdanie. Nikt się ze mną nie liczy. Moja matka myśli, że pieniądze zastąpią mi ją. Nawet nie wie jak bardzo się myli... Chciałabym znów poczuć się ważna, bo co mi z tego, że mam pieniądze na wszystko czego sobie tylko zamarzę skoro nie dają mi szczęścia. Ale dosyć tych smętów jeszcze tylko tydzień i koniec roku szkolnego. Nareszcie nadejdą tak długo wyczekiwane wakacje. Już się nie mogę doczekać, bo żeby odpocząć od wszystkich i wszystkiego wyjeżdżam do Hiszpanii na miesiąc. Mam nadzieję, że poznam tam kogoś ciekawego i nie spędzę całego miesiąca sama. Jutro poniedziałek -masakra. Całe szczęście, że mam tylko sześć lekcji od 9:45 (może jakoś wytrzymam). Jestem już zmęczona, uczyłam się na jutro cały dzień. Mam nadzieję, że nie na darmo. Położyłam się do łóżka i nawet się nie zorientowałam, kiedy zasnęłam.
-------------------------
Wiem krótkie, ale  jest to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość 😉 muszę się rozkręcić. 😅

Dziwne uczucie [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz