Vara se terminase, iar Liana abia dacă mai avea răbdare. În sfârşit avea să facă ce-i place.
Plăcerea ei, nu era una tocmai normală. Putem spune că era genul de fată ce nu se putea încadra în rândul lumii. Nu de alta, dar de tot ce alte fete de vârsta ei fug, sau se sperie, ea adoră.
Deja se acomodase cu gândul că nu este o fată obișnuită de nouăsprezece ani. Este diferită din toate punctele de vedere.
Tânăra fată abia ce se mutase în oraş. Nu ştia nimic, nu ştia pe nimeni. Părinții săi îi luase un apartament la câțiva paşi de facultate.
Îşi luase rucsacul, îndesând în el halatul şi un caiet. Prima oră în domeniul preferat.
Venise de la mare îndepărtare pentru prestigioasa facultate, la care îşi dorise încă din liceu să intre la ea. Era una dintre cele mai bune din țară, cu profesori pe măsură.
Păşise cu zâmbetul pe buze în incintă, căutând sala ei de curs. Intrase şi se așezase în prima bancă ce o văzuse liberă, ca mai apoi o fată blondă să se așeze lângă ea. I se păruse destul de ok fata, începând o conversație.
- Sunt Liana!, spuse tânăra.
- Adeline!, se reprezentase blonda.
Sperând că avea să-şi facă o prietenă nouă, profesorul intrase. Făcând o mică introducere, despre ce şi cum se "mănâncă" medicina legală, îi conduse în locul prea mult iubit de toți viitori legişti.
Morga!
Un loc straniu pentru majoritatea oamenilor, înfiorător, rece şi sadic. Dar nu şi pentru Liana. Asta voia. Medicina legală pentru ea reprezenta cariera, plăcerea şi visul ei, care era pe cale să devină realitate.
Sună creepy, sună diferit. Dar asta este Liana, asta o face pe ea diferită față de restul prietenilor săi.
A sperat, până în momentul în care a intrat în încăperea rece că morga îi va fi a doua casă, locul unde îşi va putea face o carieră, până când ochii ei se fixase cu ai medicului ce aştepta studenții din primul an, văzând în ei căldura de care tot tânjise, iar brațele ce însemnau acasă. Zayn Malik!
CITEȘTI
iLegală
Fantasy" Femeia asta este dată dracu', îl lasă s-o privească aşa, cu părere de rău pentru că n-o mai are din cauză că n-a avut ochi pentru ea atunci când tot sufletul ei era al lui. " 15. Februarie. 2017