2.

464 46 33
                                    

Îşi lăsase colegii să se apropie mai mult de medicul profesor, întrucât fata rămase mult în spate, abia văzând. Fiind mică de statură, mai toți colegii săi înalți o împinse în față, dând nas în nas cu profesorul ce o cucerise de la prima vedere.

Auzise de un profesor, cu studii superioare, care era la facultatea ce intrase fata şi că va urma să facă stagiile de practică cu el. Dânsul, precum ea se informase, avea o vârstă destul de înaintată, de asta, mintea ei era tare confuză. Nu se aştepta să aibă un aşa profesor, tânăr şi destul de chipeş, care în ciuda situației o privea destul de curios.

Revenind cu picioarele pe pământ, îşi lăsase capul în jos. Bărbatul se prezentase, cu toate că studenții ştiau din orarul abia dat cum se numește.

- Fiindcă sunteți prea mulți, mai mulți decât ne-am fi aşteptat, veți fi împărțiți. O parte va veni la mine, iar cealaltă la profesorul Yaser Malik, tatăl meu.

Gura fetei mai că formase un O de toată frumusețea, din gura ei ieșind câteva vocalise ce se păreau că ieșise în urma câtorva păcate interzise. Medicul se uitase şaşiu la ea, zâmbind uşor. Oricum, abia putuse să-şi ia ochii de la ea. Habar nu avea cine este domnișoara, şi cum o fată ca ea voia să facă această meserie. În camera rece, abia dacă erau patru fete, şi restul numai şi numai băieți. Avea să o interogheze, nu ştia cum, dar era precis că va afla ce voia. Dar până la astea, care îi era numele?!

Își aruncase o mână prin părul mătăsos, urmând să ia lista cu numele tuturor studenților. Ordinea în care erau scrişi era în funcție de media intrării la facultate.

- Liana Sussex..?, spuse profesorul cu un ton pe care abia dacă el putea să-l înțeleagă. Îşi drese vocea, urmând să continuie: Cine este Liana Sussex?

Fata ridicase o mână, iar ochii lui parcă o devorau. Cum au fost astea pregatite, nu înțelegea.

- Ai o medie frumoasă, mai ales pentru o fată. Nu mă aşteptam ca primul student intrat pe ramura de medicină legală să fie fix o fată. Nu mi s-a mai întâmplat. Felicitări!

- Mulțumesc! Dar de ce nu v-ați fi aşteptat la asta? Doar pentru că sunt o fată? Credeți că nu voi face față?, răspunsul său nu întârziase, ba din contră nici nu avuse prea mult timp de gândire la el. Deja se săturate de aceeași replică. Avea să facă față, avea să devină un medic legist bun, chiar dacă nimeni nu credea în asta.

- Oh, domnișoara, nu m-am gândit deloc la asta. Doar că sunt cazuri rare ca o fată să reziste până la final. Iar cazurile ca o fată să intre şi prima pe acestă ramură sunt existente precum unicornii.

O văzuse că se cam agitase, o citise că nu este o fată tăcută şi la locul său, că este orgolioasă şi tupeistă, în limita bunului simț. Genul acesta de femei, îl excita până la ultimul neuron din corpulul lui.

- Eu voi fi un caz mai special, iar dacă nu mă vreți în "echipa" dumneavoastră, dați-mă profesorului Yaser. Probabil dânsul va crede în mine mai tare decât o faceți dumneavoastră.

- Păi dacă ai zis aşa, sigur vei fi în aşa zisa mea echipă, şi te voi pune şi şefă de grupă.

Fata îşi dase ochii peste cap. Vedea situația asta în două feluri, una în care nervii săi erau întinși la maximum şi alta tare palpitantă.

Mereu i-au plăcut joculețele de genul, când se ciondăneşte cu cineva, dar niciodată nu-i trecuse în cap că avea să o facă şi cu un profesor.

iLegalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum