3.

385 25 26
                                    

Ajunse acasă. I se păruse o zi destul de dificilă şi foarte spontană. În primul rând nu se aşteptase ca profesorul ei de practică să fie atât de tânăr. Iar în al doilea rând avea sufletul la gură că se luase puțin la vorbă mai mult decât trebuia cu dânsul. Dar cu toate astea, era genul de fată care îşi lăsa deoparte frământările pentru cei dragi. Şi ce persoane îndrăgea ea cel mult decât părinții săi?!

Aşa că-şi luase telefonul apelând-o pe mama ei. Îi spuse faptul că a intrat pentru prima dată la morgă, părând foarte bucuroasă. Îi povestise mai toate lucrurile, exceptând cel în care se contrazise cu profesorul Malik.

Terminând apelul telefonic cu mama ei, intrase în duş, ieşind după câteva minute bune. Şi dacă avea timp, de ce să nu facă ceva în folosul său? Aşa că-şi luase o fustă neagră strâmtă pe corpul bine format, o bluză lejeră de aceeași culoare şi teneşii săi confortabili. Părul era ca de obicei, voluminos şi creț, iar ochii săi mari şi căprui erau cel mai frumos accesoriu pe care toți îl remarcau la fată, urmând apoi zâmbetul larg.

Ieşind din apartamentul spațios, îl încuiase. Coborâse scările blocului, direcția i se duse spre centru. Îi plăcea la nebunie să iasă în oraş singură, şi nu pentru că nu avea prieteni, ci doar pentru că se simțea mult mai independentă pe sine, neavând nevoie de câțiva oameni după ea.

Ora era 9pm, şi hotărâse să intre într-un bar pentru a bea ceva. Se duse la barman şi luase un loc. Îl salutase, ca mai apoi să-i ceară un stock cu gheață. Îl dase imediat pe gât, parcă vrând să-şi aline suferința în alcool. Următorul rând venise din partea casei. Terminând la fel de repede ca primul, al treilea pahar i-l dăduse un necunoscut. Sau cel puțin aşa crezuse ea până să-i vadă fața.

Rămăsese mască, împietrită şi fără vreun cuvânt în ea. Gura aproape că atingea podeaua, iar ochii i se bulbucase în orbite.

- Bună, Liana!, spuse tânărul.

- Cum de sunteți aici, domnule Malik?, răspunse fata, revenindu-şi puțin din şocul produs.

- Oh, te rog, spune-mi Zayn, suntem prieteni!

Luase o gură din paharul abia venit, şi dându-şi mâna prin păr, îl privise într-un stil foarte arogant.

- De când suntem prieteni, Zayn?

- De acum!

Râse uşor şi balasându-şi capul de câteva ori, se minunase pentru a mia oară de el.

- De ce singură?, curiozitatea lui îl omora încetul cu încetul.

- Am ştiu că vei veni aici!, i-o întoarse fata, privindu-l insistent.

Privirea pe care continuase să i-o dea, îl ucidea efectiv puțin câte puțin. Iar ea adora asta. Ochii ei dezlănțuiau iadul, iar el începuse să iubească căldura. Orice bărbat pe care îl privise în acel fel, în felul în care şi Zayn a fost, se îndrăgostise pe loc de ea. Părea ciudat, dar aşa era.

Fără să bage de seamă, mână dreaptă i se deplasase de pe corp, ducând-o asupra gâtului fetei. Şi fără a mai sta pe gânduri, fără a mai conştializa ce avea să facă, o trase spre el, buzele lui cuprinzându-le pe alea ei. Începuse să-i frământe buzele moi şi dulci uşor, iar ea, spre mirarea lui, comploata cu el.

Zâmbise când se desprinse din sărut şi cu ochii parcă vrăjiți îl privea. Se ridicase de pe scaun şi fugise spre baie, unde îi făcuse semn să o urmeze.

Intrase în baia bărbaților, iar el o urmase. Îi prinse talia lată şi o lipise de perete, urmând să-şi pună ambele mâini deasupra capului fetei, ea încordându-şi corpul la contactul cu respirația lui de tutun şi stock.

- Ce-mi faci?, spuse el, parcă lipsit de vreo putere, ca şi cum Liana îl smulse de fiecare gram de energie avută.

- Ce-ți fac?!, răspunse ea, parcă întrebându-l dar în același timp exclamându-se încercând a găsi un răspuns.

Apoi ochii i se ațintise asupra lui, iar şi iar. Îi iubea ochii, şi nu ştia cum din ziua în care o văzuse la facultate nu-l atrase.

Bărbatul era destul de încordat, iar mândria şi demnitatea lui de bărbat încerca să-l țină în picioare. Dar când brațele Lianei se înconjurase de gâtul lui, precum planta ce fata îi poartă numele, cedase, sărutând-o din nou, cu foc şi pasiune, ca şi cum avea să moară dacă nu o face. Iadul începuse să prindă flăcări şi mai mari în timp ce o săruta, iar îngerii lui încercând să-l stingă, totul fiind în zadar.

***Cine mă ajută cu o copertă pe măsura cărții?***

iLegalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum