part 1

28 3 0
                                    


"BRIDGET WAAR BEN JE NOU IK HEB JE NODIG NUUUU" hoorde ik ineens door de gangen door galmen.
Snel keek ik op de klok en ja hoor ik moest 1 minuut geleden in het kantoor van de baas zijn ik moet heel snel maken dat ik daar kom voordat ik zo mijn doos mag gaan inpakken en mag vertrekken.
"Ja max ik kom eraan ik pak even snel  mijn aantekeningen en dan kom ik er heel snel aan" riep ik snel hard door de gangen terug.
"Oke bridget opschieten, ik verwacht goed werk van je" riep max hard en luid door.
Oke nu begon ik best wel erg te stressen want ja ik had nog niet heel veel van het verhaal af aangezien ik gister met mijn vriendin amber opstap ging en een soort van het boek was vergeten zo ongeveer.
Snel pakte ik mijn aantekeningen erbij die ik al af had en rende de gang door opweg naar het kantoor van mijn baas max.

Oke even tussendoor aangezien ik toch aan het rennen ben en ik dan altijd op andere gedachte kom dan hoort.
Ik stel mezelf even voor wel zo netjes toch?.
Mijn naam is bridget , ik ben 21 jaar oud en ik werk bij een bedrijf die boeken produceerd en zo schrijvers dus helpt en het beste van allemaal is dat ik woon in LONDON echt het is geweldig hier het enige nadeel is dat er zo vaak regen is maar ja daar is niks aan te doen.
Oh ik ben bij het kantoor snel terug naar het verhaal .
"Hehe bridg daar ben je eindelijk laat eens zien wat voor moois je nu weer geschreven hebt" zei max terwijl hij zijn armen uitstrekte om mijn aantekeningen schrift aan te pakken.
"Hier max, ik hoop dat je het goed vind eën puntje er staat nog niet heel veel in aangezien ik een schrijversdipje had ik wist gewoon echt even niet hoe ik het verder moest schrijven aangezien het een nieuw soort roman is " zei ik nerveus want ja wat als hij het niet goed vind.
"Is goed bridg ik ga het lezen, ga maar  alvast naar je kantoor dan hoor je zo van me. Tot nu toe ziet het er ongeloofelijk goed uit" zei hij met een grote glimlach.
"Oke dan zie ik je zo" zei ik terwijl ik opstond om richting mijn eigen kantoor te gaan.
Hij gaf een klein knikje waardoor ik wist dat het goed was.

Na ongeveer 15 minuten zag ik max aankomen lopen met de formuleren van mijn boek en nog een aantal andere dingen. Oh nee dalijk is dat mijn ontslag formulier omdat ik niet hard genoeg door gewerkt heb.
"Bridget ik wil je even vertellen dat het boek enorm goed is tot nu toe ik zie je zeker als eën van onze top schrijvers en daarom wil ik dat je medeleidinggevende gaat worden dus als ik er niet ben moet iedereen naar jou komen met problemen.
En omdat dit een hogere baan is krijg je ook een groter kantoor en daarom heb ik deze bladen in mijn handen , je mag een eigen bureau uitkiezen met stoel en al.
Ook wil ik dat je even aangeeft wat je nog meer nodig hebt zoals een telefoon enzo. Zorg ervoor dat ik dit formulier terug heb voor 3 uur en dan kan je naar huis tenminste nadat je werk klaar is zodat je thuis verder kan schrijven aan je boek afgesproken?" Zei hij enorm enthousiast.
"ECHT meen je dit krijg ik een hogere baan echt dit is geweldig onwijs bedankt, ja ik ga alles zo snel mogelijk invullen en de rest afmaken zodat ik verder kan schrijven" zei ik met een enorme glimlach.
Snel pakte ik alles aan en begon ermee. Hoe eerder het af is hoe eerder ik verder kan met het boek want ja ik wil mijn baas nu wel heel tevreden houden.

Dit is een super grote stap naar de toekomst.

is this real?  ( Compleet ✅)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu