part 19

3 0 0
                                    

Na een paar uur rijden zijn we eindelijk aangekomen ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat we ergens kwamen want geloof me zelfs de lekkerst zittende auto zit na een tijd rijden niet meer lekker, ik heb door engeland gereden en niall in ierland aangezien ik niet bepaald de weg weet daar. En geloof me echt waar wat een prachtig land is dit zeg echt i love it hier zou ik wel kunnen wonen.
We besloten eerst naar het huisje te gaan waarvan dus bleek dat hij van niall was een soort vakantie huisje voor als hij daar was zodat hij niet hele dagen door op de lippen van zijn ouders hoeft te zitten.

"Schat zoals je weet zijn mijn ouders wel uit elkaar dus gaan we bij beide een keer of een paar keer op bezoek wat misschien ook kan is dat we ze hier uitnodigen allemaal en dat wij samen heerlijk voor ze gaan koken dan weten ze ook meteen wat jij super goed kan toch" zei niall verlegen terwijl hij me aankeek.
"Ja is goed doen we dan leggen we het eerst voor bij je moeder en daarna bij je vader anders nodig je greg  en zijn gezinnetje ook uit toch" zei ik terug terwijl ik hem een kus op zijn wang gaf waardoor hij weer moest blozen.

Hij knikte dat het goed was dus ging ik op sites de lekkerste recepten van jamie oliver bekijken en zo verder want ja ik wil echt een goede indruk maken wat opzich logisch is.

Na nog een uurtje gereden te hebben kwamen we eindelijk aan bij het huisje en geloof me het was nog leuker dan ik dacht.

Na nog een uurtje gereden te hebben kwamen we eindelijk aan bij het huisje en geloof me het was nog leuker dan ik dacht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is het huisje hoe geweldig ziet dit eruit. Ik ben zeker van plan hier vaker met nialler heel te gaan veel vaker.

"Niall het is zo ongeloofelijk mooi echt ik ben verliefd denk ik zomaar dit is echt een droomhuis" zei ik terwijl ik heel erg vrolijk rond begon te kijken en hem door vreugde heel hard begon te knuffelen niet veel later leunde hij in voor een kus en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.
De vonken sprongen er weer van af echt ik was zo verliefd op deze jongen .
Na een tijdje trok hij terug waarna hij me een dikke knuffel gaf.
"Ik hou van je niall heel veel zelfs" daarna knuffelde ik hem zelfs nog harder echt deze jongen is het de man van mijn dromen. Niemand pakt me dit nog af hij is het dat is eën ding wat zeker is.
We liepen naar boven waar we onze koffers en tassen gingen uitpakken tenmiste dat deed niall ik keek verliefd om me heen en ja ik weet het misschien klinkt het raar maar ik ben echt super verliefd op dit prachtige huis.
Na 2 uur alles neer zetten besloten we wat eten te bestellen aangezien we beide geen zin hadden om te koken en natuurlijk was het pizza 😍🍕 echt het beste wat er bestaat vind ik niall vind nando's natuurlijk het lekkerste.
We gingen lekker op de bank zitten terwijl niall de tv aanzette kroop ik lekker dicht tegen hem aan.

"Niall mag ik je wat vragen" vroeg ik verlegen.
"Ja natuurlijk schat jij altijd"
"Waar heb ik jou ooit aan verdiend je bent echt veel te goed en te lief voor mij en ik weet zeker dat de fans mij ook niet bepaald mogen want ik pik de man van hun dromen in" zei ik terwijl ik hem serieus maar verlegen aankeek.
"Schat ben je gek ik mag juist blij zijn dat jij op mij valt je bent meer dan geweldig je bent de vrouw van mijn dromen en ik weet zeker dat heel veel fans jou mogen zo niet is dat jammer je bent mijn liefde en daar gaat het om een echte fan wilt mij gelukkig zien of dat nou met jou is of met hun" zei niall terug terwijl hij me stevig vast pakte.
"Ahw niall je bent echt de liefste ik hou zoveel van je" zei ik terwijl ik me uit de knuffel probeerde te krijgen gaf hem een grote kus op zijn wang.
"En ik hou van jou schat met heel mijn hart" zei niall terug terwijl hij me zoende.

Het is toch bizar hoe mooi het leven is dacht ik bij mezelf. Niet veel later viel ik in slaap ik niall's zachte armen

is this real?  ( Compleet ✅)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu