"Ja goedzo brid zie je wel dat je het kunt yeahhh" hoorde ik niall vanaf het strand schreeuwen toen hij zag dat ik eindelijk op de plank stond.
"Ja goed he het voelt echt zo lekker om te surfen zo vrij"riep ik extra hard terug omdat ik net gemerkt had dat het aardig zacht klonk.
Al snel zag ik een grote lach op iedereens gezicht komen doordat ze doorhadden dat het me begon te lukken.
De jongens begonnen plannen te maken voor welke nummers ze gingen zingen en waar ze het gingen filmen zodat ze daar in de middag meteen mee konden beginnen.
Ze kozen voor verschillende zomer achtige nummers waardoor het extra vrolijk is.
Na 3 uur surfen besloot ik terug te gaan naar het strand waar ik zag dat de jongens al bezig waren met het opnemen van de video's.
"Hey alli kom eens ik heb een super leuk idee" riep ik naar alli toe al snel kwam ze aanlopen.
"Hey wat is er brid , was het water lekker" vroeg ze met een grote glimlach waardoor ik kon zien dat ze het super vond dat ik het ook kon zodat we samen konden surfen.
"Zullen we vanavond eten op het strand met de bbq is dat geen leuk idee dat wij nu even met zijn 4e boodschappen doen en de bbq halen"vroeg ik onwijs enthousiast waarop alli met een grote glimlach begon te knikken snel liep ik naar amber en chantal om het idee voor te leggen en die vonden het alleen maar geweldig. Snel vertelde we tegen de jongens dat we naar het huis moesten zodat we even iets anders konden aantrekken wat natuurlijk niet helemaal waar was maar ja het is een verassing en die mag niemand bederven toch. Snel gooide cody de sleutels naar me toe zodat we met de auto konden gaan.
We liepen met zijn 4e naar de auto en iedereen ging zitten en ja ik reed aangezien iedereen weet dat ik rijden leuk vind. Ik zette de radio snel aan en even later waren we allemaal aan het mee bleren op de muziek.
Na ongeveer 10 minuten kwamen we aan bij het huis van alli waardoor we allemaal uitstapte en naar binnen liepen.
"Zo jullie zijn snel terug zeg hoe was het brid is het allemaal gelukt met het surfen" hoorde ik angi achter me zeggen waardoor ik me snel omdraaide om te antwoorden.
"Ja het ging echt super goed,het was zo gaaf ik ga dit zeker vaker proberen alleen gaat dat in engeland niet zo makkelijk maar ik wil daar ook niet heel mijn leven blijven dus dat is een pluspuntje" zei ik lachend terug waardoor angi terug lachte.
"Gelukkig brid ik ben trots op je , willen jullie iets eten meiden jullie zullen wel honger hebben" vroeg angi lief terwijl ze naar de keuken liep.
Snel knikte we allemaal waardoor we allemaal een lekker gezond broodje kregen.
Nadat we het allemaal bijna ophadden vroeg alli snel over de bbq en angi bleek het een super idee te vinden dus wees ze ons naar de bbq maar gaf ons ook nog eens vlees en vis wat we erop konden doen zodat we geen boodschappen hoefde te doen.
Snel pakte we van iedereen een vest boven want in de avond wordt het snel fris en gingen we met inhoud en al richting de auto om de jongens te verrassen. Na 15 minuten rijden kwamen we eindelijk aan bij het strand waar de jongens nog steeds aan het opnemen waren.
Nadat ze klaar waren begonnen we allemaal te klappen en meteen daarna kwamen alle jongens naar ons toe.
"Hey niall super gedaan het klonk echt zo goed en zo mooi" zei ik terwijl ik hem een kus gaf meteen werd hij rood wat ik dan weer grappig vond en lief.
Meteen nadat ik hem een kus gaf deed hij het terug. Ja de liefde begon echt te groeien en het voelt zo goed.
"Hey tortelduifjes helpen jullie even mee de bbq te halen enzo" hoorde ik liam lachend schreeuwen waardoor ik snel naar hem toe rende en begon te helpen.
Nadat we allemaal lekker hadden gegeten had cody voor iedereen een ijsje gehaald die we net zoals het eten heerlijk opaten op het strand echt hoe perfect wil je het hebben . Niall zat een beetje gek te eten waardoor ik hem even plaagde en zijn ijsje in zijn neus duwde iedereen moest heel hard lachen.
"Oh hier krijg je spijt van mevrouw brid" riep niall terwijl hij opstond en naar me toe rende waardoor ik natuurlijk ook begon te rennen en ja daar hoort gillen natuurlijk ook bij.
Niall haalde me in en tilde me over zijn schouder heen en ik kon zien dat we richting de zee liepen.
"Nee niall ganade ganade alsjeblieft neeeee alsjeblieft" riep ik heel hard maar niall had er maling aan en liep juist hierdoor nog sneller en zette me neer in het water meteen begonnen we lachend water naar elkaar te gooien en dat eindigde in een kus in de zee.
Ja het klinkt heel raar maar het is erg romantisch.
Nadat iedereen zijn ijsje ophad gingen we terug naar het huis waar we ons gingen omkleden en besloten om in pyjama rond het kampvuur te zitten met een kop warme choco.
Ja het was echt een perfecte avond op naar de volgende dag
JE LEEST
is this real? ( Compleet ✅)
Roman d'amourhallo mijn naam is bridget. en ik ben schrijfster van eigenlijk van alles van romans tot enge boeken ik woon in london waar ik dan ook werk bij een groot bedrijf die schrijvers helpt om boeken uit te brengen. soms heb je als schrijver inspiratie nod...