part 7

3 1 0
                                    

Na een nacht vol denken over wat ze gezegt zouden kunnen hebben toen ik op bed lag besloot ik maar snel mijn bed uit te gaan om te ontbijten want eten maakt alles goed toch ;)
Snel deed ik mijn pyjama broek aan en liep naar de keuken om een heerlijke shake te maken vol met groente en fruit en erbij een bakje met yoghurt en cornflakes.
Snel sneed ik al het fruit en deed het in de blender zodat ik hem kon aanzetten maar op dat moment hoorde ik 2 stemmen tegen elkaar fluisteren en ik weet zeker dat het niet amber en chantal waren dus besloot even te wachten met aanzetten zodat ik kon horen wie het waren.

"Bedankt dat ik mocht blijven slapen bij je, ik vond het echt heel gezellig en  naast jou wakker worden is toch wel het beste wat er is" hoorde ik de stem zacht fluisteren zodat niemand het kon horen behalve ik natuurlijk aangezien ik om de hoek in de keuken stond en hun in de gang
"Stt dalijk horen ze ons, ik vond het ook heerlijk samen liam maar beloof me dat we nog niks tegen de rest zeggen"hoorde ik chantal antwoorden.

Mijn mond sprong open van verbazing liam en chantal in 1 bed samen en wat is daar allemaal gebeurd dan.
Opeens hoorde ik voetstappen richting de keuken komen wat betekende dat ik zo oog in oog met ze zou staan.
Chantal liep meteen naar de koelkast wat betekend dat ze met haar rug naar me toestond en mij nog niet had gezien maar liam had het wel meteen door aangezien die me met hele grote ogen aankeek en optenduur naar me wees waardoor chantal haar ook omdraaide.
Het enige wat ik eruit kon krijgen was goedemorgen waardoor chantal en liam nog roder werden.
"Goedemorgen umm het is niet wat het lijkt hij kwam net hierheen hij bleef niet slapen hoor"zei chantal met een enorm rood hoofd .
"Lieveschat ik heb jullie net horen praten in de gang maar jullie geheim is veilig bij mij alleen ja best lullig he liam dat je niall gister zo belachelijk maakte en zelf ook verliefd bent" zei ik met een knipoog.
Waardoor hun me alleen maar konden aankijken met openmond

Trrrrrrr
"Ik ga wel even naar deur als jullie even mijn blender kunnen aanzetten erg graag" zei ik lachend terwijl ik wegliep.
Snel deed ik de deur open en meteen zag ik daar het gezicht staan waar ik toch wel heel verliefd op was geworden namelijk niall
"Hi niall kom erin " zei ik terwijl ik de deur open deed zodat hij kon doorlopen.
"Hey bridg sorry van gister ik hoop niet dat je het erg vind, ik had een vraagje zijn harry en liam hier ik heb ze niet horen thuis komen vanacht en dat gebeurt nooit dus ik maakte me best wel zorgen"  zei die terwijl hij me  een knipoog gaf en doorliep zodat ik de deur dicht kon doen.
"Wacht even hoor " zei ik terwijl ik snel mijn mobiel pakte en amber haar nummer in tikte hij ging niet lang over gelukkig.

"Wat is er bridg ik lag nog op bed " zei ze met een stem alsof ze de hele nacht geen oog had dichtgedaan.
"Ik ga je een vraag stellen en ik wil eerlijk antwoord van je oke " zei ik aardig serieus waardoor ik kon merken dat ze best wel schrok want normaal klink ik niet zo natuurlijk
"Ja oke natuurlijk ik ben altijd eerlijk dat weet je toch" zei ze snel terug .
"Is harry bij jou het maakt me niet uit als het zo is maar ik moet het even weten"
" ja harry is bij mij hoezo dan bridg er is toch niks aan de hand? Wacht we komen wel even naar de woonkamer " zei ze snel waardoor ze daarna gelijk ophing even hoorde je wat gestommel in de kamer van amber maar daarna vloog de deur open en kwam er een verliefd stel naar buiten.

"Hier heb je nummer 1 en nummer 2 staat waarschijnlijk met een openmond in de keuken " zei ik snel tegen niall terwijl ik best hard moest lachen om mijn eigen grap.
"Huh met openmond vertel" zei die lachend terug.
En aangezien iedereen hun nu toch samen zou zien en niet zo dom was om niet door te hebben hoe en wat vertelde ik het niall waardoor hij keihard moest lachen.
Hij was het ook eens met me  eens over dat wat liam gister allemaal zei dat hij dat niet had moeten zeggen aangezien hij zelf ook verliefd was.
Snel kwamen harry en amber aanlopen met een geschrokken gezicht waardoor ik het idee had dat ze best bang van me waren geworden
"Wat is er aan de hand bridg " vroeg amber met een onwijs geschrokken gezicht waaraan je kon zien dat ze dacht iets fout gedaan te hebben.
"Er is niks maar niall had de jongens niet thuis horen komen ook vanmorgen niet en aangeziend dat nooit gebeurde maakte hij zich zorgen vandaar dat hij even kwam kijken of ze hier waren" zei ik met een knipoog waardoor je kon zien dat amber's gezicht weer een normale uitstraling kreeg inplaats van bang.

"Maar je zei beide jongens maar alleen harry is hier dus waar is liam dan?" Vroeg amber terwijl ze in het rond keek om te zien of liam er was.
"Nou die 2 trof ik vanmorgen aan in de keuken die hadden stiekem samen geslapen maar dat was niet zo stiekem toen meer , ze zijn in de keuken" zei ik snel terwijl ik erheen liep om eindelijk mijn shake te halen.
Niall liep achter me aan en zodra hij liam zag begon hij "liam is verliefd liam is verliefd' te zingen waardoor liam een hoofd zo rood als een tomaat kreeg.

"Zullen we vanmiddag met zijn alle wat leuks gaan doen zoals naar het strand gaan ofzo het is heerlijk weer" stelde niall ineens voor terwijl hij iedereen aankeek om te zien of het goed was.
Al snel knikte iedereen en besloten we samen even bij ons te eten en daarna richting het strand te gaan op naar een leuke dag met de jongens

is this real?  ( Compleet ✅)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu