"We zijn er jongens en meiden bedoel ik sorry ik moet er nog even aan wennen dat er nu ook meiden bij zijn" zei liam lachend waardoor iedereen moest lachen.
Snel gingen we het vliegtuig uit zodat we niet tegen gehouden werden door iedereen omdat het one direction was want ja we ging van 10 graden ineens naar 34 en geloof me dat is heel warm als je dat niet gewend bent ."Oke er is 1 ding wat ik moet en zal leren en dat is surfen ik wil echt al heel lang surfen en nu ben ik in een land waar het kan dus pak ik die kans met 2 handen aan" riep ik hard genoeg dat iedereen het kon horen.
"Ja dat mag toch ook gewoon ik denk dat vrijwel iedereen het wilt leren dus dan gaan we dat lekker met zijn alle doen en cody kan het ons leren" zei niall terwijl hij me een knipoog gaf, even was ik heel blij dat ik vaak en veel bezig was om een gezond lichaam te hebben want ja nu zie ik er bikini proof uit en dat vind ik zelf onwijs belangrijk.Toen we allemaal onze koffer hadden liepen we richting de uitgang waar ik een meisje zag staan met een bord waarop cool people for cody stond dus ja ik wees snel richting haar waardoor iedereen snel naar haar toe liep toen ik eenmaal dichterbij kwam herkende ik het gezicht meteen.
"Alli ik heb je zo gemist hoe is het met"zei ik snel terwijl ik haar een onwijs grote knuffel gaf ik had alli echt al zo lang niet meer gezien en ja dan ga je zo'n goede vriendin toch wel heel erg missen.
"Bridg oh my ik wist helemaal niet dat jij ook mee zou komen dit is super gaaf echt ik heb je zo gemist" riep ze terug terwijl ze me nog steviger vast pakte.
Snel keek ik om waardoor ik zag dat iedereen ons met een verbaast gezicht aankeek.
"Oh ja , dit is de zus van cody ze heeft een keer bij mijn werk in london stage gelopen waardoor ze bij mij verbleef dit was voordat amber bij me inwoonde dus ja we hebben elkaar een jaar niet gezien waardoor ik super blij ben dat ik mijn lieve vriendin weer zie" riep ik snel terwijl ik haar nog een knuffel gaf.Ik was en ben altijd een grote fan van cody geweest maar elke keer als hij haar zou komen bezoeken kwam er iets tussen waardoor ik hem nooit heb ontmoet wel heb ik haar ouders en broertje ontmoet en zo voor het eerst cody wat ik eigenlijk best wel heel erg spannend vind maar het komt vast goed.
"Zullen we naar huis gaan dan kunnen jullie iedereen ontmoeten en cody zien natuurlijk zodat jullie kunnen afspreken wat jullie allemaal gaan doen" zei alli terwijl we naar de uitgang liepen.
"Ik rij tenzij er iemand anders graag wilt rijden dan is dat ook goed natuurlijk " riep ze achterom met een grote lach en aangezien iedereen knikte dat zij kon rijden gingen we allemaal zitten het was een beetje krap maar zeker wel te doen aangezien er 2 banken achterin zaten achter elkaar konden er 2 naast elkaar en aan de andere kant 3 en ik ging voorin naast alli zodat we konden bij praten.
Na een half uur rijden kwamen we aan bij een onwijs mooi huis heel dichtbij het strand echt ik keek mijn ogen uit het zag er zo mooi uit.
"Welkom bij je andere familie bridg ze hebben je gemist vooral kleine tom hij vraagt de hele tijd naar je zo lief" zei alli tegen me terwijl ze me een knipoog gaf, snel keek ik achterin de achteruitkijk spiegel en zag ik chantal en liam knuffelend zitten net zoals amber en harry en niall keek jaloers waarschijnlijk doordat alli net dat zei over tom waardoor ik van binnen best moest lachen.
Snel legde ik mijn hand op zijn benen neer aangezien hij achter mijn stoel zat al snel liep hij rood aan. Dat vind ik altijd zo lief aan niall .
"Oehhhhlalaaaa" hoorde ik amber schreeuwen vanuit de achterbak (zitgedeelte in de achterbak) waardoor ik haar een dodelijke blik toewierp en ze meteen weer stil was en doordat ze ineens zo stil was moest iedereen heel hard lachen."Bridg slaap je vanavond bij mij op de kamer dan kunnen we even bijpraten vind ik wel even leuk" zei alli met een knipoog waardoor ik wist dat ze vanavond door zou vragen over niall wat ik totaal niet erg vond want alli vertrouw ik voor de volle 100%.
"Ja is goed doen we , want we moeten zeker een hele hoop bijpraten" zei ik met knipoog terug.Eindelijk hadden we de auto geparkeerd en liepen we met alle spullen naar binnen toe.
"Bridgetttttt" hoorde ik ineens 3 mensen roepen en vervolgens rende ze op me af. Al snel had ik door dat het alli haar ouders en broertje waren.
"Ik heb jullie zo gemist hoe is het met iedereen" riep ik snel terug terwijl ik iedereen een dikke knuffel gaf.
Al snel hoorde ik voetstappen mijn kant op komen waardoor ik snel die kant op keek en zag dat cody op mij afkwam en ja ik moest toch wel heel even naar lucht happen.
"Zo dus jij bent bridget de meid waar ik vrijwel elke dag over hoor hier echt mijn familie is helemaal gek op je en volgens mij hebben ze ook groot gelijk en ben je super aardig" zei hij terwijl hij zijn hand uitstak en ik hem schudde.
"Wat ze over jou zeggen klopt ook, leuk je nou eindelijk eens te ontmoeten" zei ik terug terwijl ik zijn hand nog steeds schudde.
Snel draaide cody zich om naar de kant van zijn familie
"praten jullie over mij als ik er niet ben " zei hij lachend waardoor iedereen moest lachen snel liep hij naar de jongens die hij ook uitgebreid begroetteOp naar een leuke tijd in australië
JE LEEST
is this real? ( Compleet ✅)
Romancehallo mijn naam is bridget. en ik ben schrijfster van eigenlijk van alles van romans tot enge boeken ik woon in london waar ik dan ook werk bij een groot bedrijf die schrijvers helpt om boeken uit te brengen. soms heb je als schrijver inspiratie nod...