part 3

5 1 0
                                    

"Ik vind het zo'n apart idee dat er  m2 van de grootste sterren van dit moment in hetzelfde restaurant zitten als wij maar ja het kan opzich ook wel natuurlijk want ze wonen in dezelfde stad vroeg of laat kom je ze toch een keer tegen" zei ik met een verbaast gezicht aangezien ik het toch  nog een beetje apart vond dat hun gewoon in nandos zaten.
"Ja maar nandos is ook gewoon onwijs lekker als ik een ster was zou ik er ook gewoon heen gaan toch" zei amber met een knipoog terug alsof het de normaalste zaak ter wereld was dat niall en harry van one direction er zaten.

Trrrrr
"Oh een whappje even kijken van wie het is hoor am wacht even ik kan niet lopen en kijken tegelijk" zei ik snel voordat amber alweer meters verderop was.
*opent whattsapp*
Hey bridget
Heb je zin om naar onze club te komen? Je weet wel waar we altijd heen gaan.
En zag net zoiets raars moet het je echt vertellen😋
Liefs chantal

"Het was van chantal of we naar de club komen en dat ze iets moet vertellen" zei ik lachend aangezien ik mijn vriendin ken en als ze iets moet vertellen komen er de raarste dingen uit
"Ja lijkt me gezellig, op naar de club" zei ze vrolijk terug en begon meteen in mars te lopen en ja daar moet je gewoon vreselijk om lachen.
"Daar is het , oh kijk daar hebben we chantal al" snel wees ik het aan zodat amber het ook zou zien en wurmde we ons door de menigde heen zodat we bij onze vriendin zouden komen
"Hey super leuk dat ik jullie zie" zei chantal terwijl ze ons allemaal een knuffel gaaf.
Snel gingen we richting de ingang en niet veel later stonden we binnen.
"Oke wat moet je ons vertellen, haal ons uit de spanning voordat we het niet meer aankunnen" zei ik lachend waardoor de rest ook even moest lachen.
"Weet je wie ik hier net zag liam van one direction en hij vroeg aan me af ik alleen was dus ik zei zovan nee mijn vriendinnen komen zo ook waarop hij dus antwoorde kom gezellig met zijn 3e naar de v.i.p room dan kunnen we daar met zijn alle gezellig doen want ik heb het idee dat jullie hele leuke meiden zijn" riep chantal onwijs enthousiast in ons oor en plakte  er ook nog een gilletje achteraan.
Het was goed te merken dat ze het erg leuk vond aangezien haar glimlach niet meer van haar gezicht af te halen was zo groot was die.
" serieus zo raar want amber en ik kwamen net niall en harry tegen alsof dit het lot is dat het zo moet zijn" zei ik lachend aangezien het toch wel een beetje raar begon te worden.
"Oke zullen we dan maar gaan ik kreeg van liam 3 bandjes zodat we binnen zouden komen" zei chantal en voordat ze ook maar klaar was met praten begon ze al te lopen dus het was goed te merken dat ze er erg veel zin in had en toch wel heel graag naar liam wilde ze  zei altijd dat liam haar favo popidol was dus dit is echt onwijs grappig want het is wel een beetje te merken dat ze helemaal in de wolken is van hem.
Snel liepen amber en ik achter chantal aan richting de v.i.p room zodat ook wij de rest kondon ontmoeten en ja al zijn het normale jongens geloof me het feit dat ze achter die deur zijn is heel maar dan ook heel spannend.

"Um oh ja voordat ik het vergeet hebben jullie toevallig een kamer over in het apartement misschien voor mij?" Zei chantal met een bloosgezicht.
"Huh hoe zit het dan met het huis wat je deelt met die andere meid, wil je verhuizen is het niet leuk meer ofzo" vroeg ik snel en nee ik begreep er even helemaal niks van
"Nou kijk het zit zo alisa heeft een vriend en die is er dag en nacht ik voel me gewoon niet echt fijn meer in mijn eigen huis het is ook meer hun huis geworden dus ik was opzoek naar iets anders maar alles is zo duur dus ik dacht misschien heb jij nog wel een kamertje over want jullie zijn tenminste leuke huisgenoten" zei ze met een lach terug.
Snel keek ik amber aan en die gaf een knikje dat het goed was.
"Ja wij vinden het goed hoor, verhuis je spullen morgen maar alvast dan ben je daar ook vanaf hoe eerder je er weg bent hoe eerder je weer leuk kan leven en vooral op je gemak kan leven, we hebben wel 1 voorwaarde ook jij moet helpen met het huis schoonmaken zodat we allemaal thuis komen en we niet de strijd aangaan wie er deze keer aan de beurt is met opruimen en bovenal ruim je eigen spullen netjes op in de woonkamer badkamer en keuken je slaapkamer maakt ons niet zoveel uit maar de rest wil ik graag schoon hebben afgesproken?" Zei ik met een lach
Aangezien ik het toch wel heel leuk vond dat chantal bij ons kwam wonen.
"Oke afgesproken morgen verhuis ik alles dan vraag ik gewoon even een paar vrienden zodat alles nog sneller af is en we een meiden avondje kunnen doen want dat doen jullie meestal op zaterdag toch?"zei ze met een onwijs grote lach terug aangezien ze er volgens mij best wel zin in had.
"Ja klopt , oke doen we " zei ik met een knipoog
Snel gaf chantal ons de bandjes en liepen we richting de bewaker
"Helemaal prima , ze wachten op jullie ga maar snel dames" zei de bewaker alsof hij hier heel lang op heeft staan oefenen.
Snel deed hij de deur voor ons open.

Wat er gebeurd nadat de bewaker de deur opendeed lezen jullie in het volgende hoofdstuk

is this real?  ( Compleet ✅)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu