De bewaker deed de deur voor ons open zodat we door kondon lopen.
Gelijk daarna keken 6 grote ogen ons aan namelijk die van liam harry en niall.
"Hey niall dat zijn die meiden die in jou favo restaurant aan het eten waren op hetzelfde moment als ons super grappig" zei harry lachend hij vond het zelf zo grappig dat hij helemaal rood aanliep van het lachen waardoor iedereen moest lachen.
"Hey ik ben niall dat is harry ik wordt rood van het lachen styles en dat is liam" zei niall vriendelijk en gaf ons daarna een klein lachje.
"Hey waarom gebruik je alleen mijn achternaam ik weet dat die geweldig is maar waarom niet die van jullie" vroeg harry met een heel moeilijk gezicht aangezien die niet doorhad wat er aan de hand was.
"Hij is toch juist heel mooi voel je vereerd dat ze die van jou wel vertellen" zei amber richting harry met een enorm rood gezicht aangezien ze harry styles een compliment gaf.
"Ahw meen je dat, super lief dat je dat zegt.jou mag ik wel"zei die lachend terug waardoor amber nog roder aanliep snel keek ik chantal aan of dit wel goed was waardoor we in de lach schoten.
"Oke zal ik ons dan maar voorstellen , dat zijn chantal, amber en ik ben bridget"zei ik met een lach ik vond het wel zo netjes als hun wisten wie wij waren inplaats van alleen wij.
"Aangenaam en ik moet wel even zeggen wat een mooie namen vooral de naam chantal " zei liam met een knipoog richting chantal waardoor ook zij rood aanliep was ik dan echt de enige die niet rood aanliep daar? Snel keek ik rond maar nee ik was niet de enige ook niall liep niet rood aan.
"Chantal zullen we even daarheen gaan dan kan ik je de rest van de v.i.p laten zien en daarna doen we even een drankje.klinkt dat als een goed idee?" Vroeg liam terwijl hij steeds roder en roder werd
Snel keken amber en ik naar elkaar en daarna naar chantal en ja ik ken mijn vriendin goed genoeg om te weten dat ze van binnen helemaal aan gillen was en half huilde van geluk.
"Umm ja is goed hoor gezellig" zei chantal terwijl ook zij rood werd waarschijnlijk omdat ze het best wel heel spannend vond om met liam alleen te zijn.
"Als je ons nodig hebt hoor ik het wel ga nou maar gezellig daarheen chantal dat verdienen jullie als wij eerder weggaat hoor je het wel je hebt de sleutel" zei ik met een knipoog omdat ik het toch eigenlijk best lief vond en het ook onwijs leuk zal vinden als ze een stel zouden worden.
Chantal liep met een enorm rood gezicht achter liam aan wat er onwijs lief uitzag.
Nadat ik keek waar chantal heen liep draaide ik me om en zag ik alweer het volgende koppel voor ogen namelijk amber en harry, die zaten overduidelijk met elkaar te flirten.
"Je ziet er echt zo goed uit am echt je bent zo knap en zo leuk"zei harry terwijl hij amber een knipoog gaf waardoor natuurlijk amber de kleur van een tomaat kreeg.
"Moet jij zeggen echt je bent gewoon goddelijk"zei ze terwijl ze nog roder werd.
Ik voelde me een beetje heel erg ongemakkelijk aangezien ik het idee had dat ze zo elkaar aanvlogen om te zoenen of zoiets dus dacht ik dat het wel leuk zal zijn om die 2 even alleen te laten.
"Niall zullen wij even ergens anders heen gaan zodat de 2 tortelduifjes alleen kunnen zijn net als die andere 2 tortelduifjes die al apart zitten" zei ik lachend terwijl ik naar amber en harry wees waardoor niall helemaal stuk ging van het lachen.
"Ja is goed we gaan wel even naar de bar en dan gaan we daarna even dansen even energie krijgen" zei die terwijl hij mijn hand pakte en me mee trok richting de bar in de club zelf. We dachten dat het leuker was om gewoon in de club te drinken en te dansen dan in de v.i.p room daar is het niet zo gezellig als in de club zelf aangezien er heel wat minder mensen zijn.
"Dus jij bent bridget, leuk om je te ontmoeten voor de 2de keer aangezien je ookal bij nandos was, hoe vond je het daar" vroeg niall met een harde stem aangezien we door zaal met harde muziek liepen
"Ja aangenaam super leuk om eindelijk de persoon achter de naam te ontmoeten want ja jou naam hoor je best wel vaak op straat" zei ik net zo hard als niall aangezien hij mij anders niet zou verstaan.Na een paar uur gezellig gepraat te hebben en nummers uitgewisselt hebben met de jongens besloten we naar huis te gaan aangezien chantal morgen naar ons verhuist en het dus een zware dag zal worden waarin we veel moeten tillen.
Chantal ging naar haar eigen huis net als amber en ik zodat we lekker konden gaan slapen.Whatsapp van niall naar bridget
Lieve bridget
Ik vond het onwijs gezellig met je.
Ik hoop je snel weer eens te zien
Slaaplekker xx niall"Ahhhh harry wilt binnekort met me afspreken" hoorde ik amber ineens vanuit haar kamer schreeuwen.
"Niall ook dubbeldate"gilde ik terug
Ik voelde mijn telefoon trillen terwijl ik gilde en keek dus daarna even snelVan chantal aan bridget:
Liam zegt dat ze het allemaal geweldig vonden en heel snel weer wat willen doen.
Als je het goed vind (samen met amber) komen ze morgen alle 3 helpen met verhuizen zodat wij niks hoeven te doen?
Laat even weten of het goed is dan geef ik dat even door
Liefs chantalVan bridget aan chantal
Ja gezellig doen we
Tot morgen liefs xVan bridget aan niall
Tot morgen niall vond het onwijs leuk met je vanavond
Wij zorgen voor het eten
Liefs bridget
JE LEEST
is this real? ( Compleet ✅)
Romansahallo mijn naam is bridget. en ik ben schrijfster van eigenlijk van alles van romans tot enge boeken ik woon in london waar ik dan ook werk bij een groot bedrijf die schrijvers helpt om boeken uit te brengen. soms heb je als schrijver inspiratie nod...