Diku ne nje lagje te nje qyteti te vogel qe ishte e mbushur me shtepi te nderlidhura me njera-tjetren jetonin familje te varfera nder te cilat shumica ishin njerez me ngjyre.E gjithe ajo lagje ishte si nje familje e vertete.Cudia ndodhi 14 vjet me pare ku ne nje familje me ngjyre erdhi ne jete nje vajze e bardhe si bora me dy si ngjyra e qiellit,si diamant,e me vone kur u rrit mbi supe derdheshin flojet e geshtenje kacurrel.Buzeqeshja e saj i perngjante nje luleje plot ngjyra.E gjitha kjo mrekulli qe ra mbi familjen 'Fatlume' sic u quajt nga banoret e lagjes e mori emrin Perla.E ne te vertete ishte si nje perle,si nje diamant i cili prodhohet vetem nje here ne bote,enkas per njerez te vecante.erdhi edhe koha kur vajza duhet te dukohej,por babai i saj ishte kunder.U ben aq shum debate,por Perla e nisi klasen e pare.Ndonese jeta i kishe dhuruar gjithe ate bukuri ajo vuante shume.Ne radhe te pare ajo qante per vuajtjen qe i shkaktonte babai nenes dhe kur ndonjehere ai nxehej se tepermi e torturonte edhe vajzen.Para lindjes se Peerles ai qe njeriu me i nderuar i lagjes,i cili e respektonte gruan e tij dhe e kishte si nje shok djalin e tij te madh Albanin.Pas lindjes se Perles vazhdoi te dyshoi per nje tradhti,por nuk mund te ndahej sepse ishte nje mentalitet qe e bente te mos firmoste ato dreq letrash divorci.Keshtuqe e nxirrte inatin duke pire dhe shkaterruar.duhet te jete nje grua e forte ajo qe e duron dhunen ne familje e sidomos tek femijet.Po,ne te vertete mamaja e Perles,İrma ishte nje grua e forte.Shpesh kerkonte ndihme tek djali i saj por kurre nuk gjeti mbeshtetjen e tij.Pasi Perla mbushi 10vjecc vellai i saj u largua duke marre rruget e mergimit si nje zog ne shtegtim.Keshtu pra Perla dhe nena e saj mbeten si dy skllave ne nje shteli te zymte ku mbizoteronte nje hije e rende dhe kudo degjohej erra e cigares se tymosur.Kjo familje jetonte ne borxhe.Vetem İrma punonte si pastrues,pune me te cilen mund te siguronte vetem buken e gojes.Perla ofendohej ne shoqeri per shkak te statusit te saj ekonomik dhe pervec perbuzjeve duhet te duronte edhe dhunen familjare.ja kjo ishte jeta e nje familjeje plot nder dikur.Edhe pse cdo banore i lagjes e urrente bashkeshortin e İrmes,e donin shume İrmen dhe e ndihmonin me cfare mundin sepse e dinin se cfare vuante ajo dhe femija i saj.
Ndoshta kjo histori nuk eshte aq e bukur sic jane te tjerat,por per mua mbetet me unikja,ajo qe tregon realitetin e dhimbshem.Faleminderit ju qe e lexoni.Kapitujt e tjere do dalin shume shpehte pasi libri ka perfunduar