'me fal por e kam me te shpejte' i tha perla dhe u largua.
C'dreqin po bente ju dha nje mundesi per ti folur dhe e largoi ate mundesi per vetmen disa sekonda,por as nuk mundej te lejonte Oksianen te qante ne ndonje cep te erret.Fundja fare ishte nje njeri si ajo,qek ishte kaluar plot stuhi ne jeten e saj,qe fati e kishte rrotulluar shpesheher ne doren e tij e ishte tallur me te si nje femije me lodren e tij.Perla po vraponte me ne fund e arriti oksianen por ajo as nuk ja hodhi syte.Vazhdonte te ecte perpara.Perla e ndaloi
'mir e di bera gabim.gjithe ajo e vertete e madhe u perplas ne syte e tu ne fare pak kohe.te erdhi si paprfitur dhe madje nga une qe nuk besoja se do te mund te dija nje te vertete kaq te madhe per ty.Te lutem me kupto ndodhi thjesht rastesisht,teksa degjova biseden tuaj nje nate ,para disa muajve.ti dhe nje burre po debatonit.u merzita fillova te te ndjek disa here dhe pash qe hyje ne pub me rroba teper te grisura per te qene normale.nq.s sot do deshirosh te flasesh me dike qe e di te verteten tende te madhe une jam ketu me ty.Me fal'' i tha perla dhe po largohej.
''nena jote ka vdekur apo jo?''
Perla ndali hapin.Tema ishte Oksiana dhe jo nena e saj.Nga e kishte mare vesh ajo per nenen.Dicka i hyre si me te shpejte ne zemer,i lotuan syte sepse ju hap nje plage e vjeter e pambyllur asnjehere,por sikur po sherohej.kishte ikur si asnjehere me pare kishin kaluar muaj pa te.E lendoi,oksiana e vrau perlen ne nje plage qe ishte e fresket.Ajo u ul ne toke e pafuqishme,kujtimi i nenes e turbulloi.Filloi ti rrotullohej korridori i shkolles.Gjithcka i vinte per se largu derisa kur u zgjua qendronte shtrire ne nje vend ku kundermonte erera barera.
''si jeni?'' e pyeti nje ze i embel femeror.
''mir''
''pas pak do te largoheni nga spitali por me pare do keshilloheni me nje psikolog''
''cfare?'' tha Perla e habitur
''gjendja jote mendore zemer po perkeqesohet,ke kaluar trauma te medha ne jeten tende''
infermierja u largua e buzeqeshur ashtu sic kishte hyre.Perla u ngrit ndihej e dobet,per m e teper iu shtua edhe nje psikolog
***********
priti tre ore per ardhjen e psikologut te famshem kur ne pamje iu duk nje grua e veshur thjesht,me floke te drejte kaf dhe e gjate.Ne dore mbante nje cante te zeze e mbushur plot.syzet i levizte shpesh si dukej se priste qe Perla ta priste aq normalisht.
''kur me thane se eshte nje vajze e cila gati sa spo vuan ne deshperim mendova nje person me floke te shkaterruar,duke goditur veten a duke i bere keq vetes,por kur te shoh ty e kuptoj se sa mizore eshte kjo bote perla'' tha psikologja e re
''me sa duket vetem une nuk ju njoh ju''
''oh me falni hyrjet formale dhe te gjata me paciente te moshes tende me duken te merzitshme.Jam Sornila shkurt Nila por me pelqen kur me therrasin sornila.''
''un jam shkurt gjats perla''tha perla per te shtensionuar situaten qe po kthej si nje takim formal edhe pse e kuptoi qe ajo ishte tip social.
''epo perla je nje perle e vertete sepse rralle me ndodh te kem paciente si ti,qe jo vetem mbartin nje emer kaq te bukur por dhe jane kaq te mire sa ti.Seancat tone ndoshta mbarojne edhe sot.Problemi i vetem i yti eshte se je shume e mire''
Perla qeshi me gjithe shpirt.Sornila gjithashtu qeshi.Te dyja po ndiheshin mire nen shoqerine e njera tjetres edhe pse sdo zgjaste shume nje marrdhenie midis nje te cmendureje dhe nje psikologeje.Perles i plq per aq sa do zgjaste,per te tjerat do te mendonte me vone.Ndersa psikologia rreshtonte pyetjet e pafundme mendja i lundroi tek oksiana babi ,djali biond.Pse dreqin duhet ta kishte ne cdo mendim te saj biondin?mos ndoshta po binte ne dashuri .ishte e sigurt ndaj e quajti brenda vetes dashuri,nje dashuri qe lindi shume kohe me pare,qe u zbulua dite me pare dhe qe mori emer te vertete ne nje dhome spitali ne nje dhome te mbytur era ilace,me nje psikologe qe fliste per cmendurine.Ajo ishte e cmendur,po po e cmendur sepse dashuronte.E ku mund te kishte cmendur me te bukur se kjo?