Kapitel 1 - Begyndelsen

128 4 17
                                    


*Inden vi begynder på denne fan fiktion ville jeg lige sige at dette er en oversættelse af mig! Du kan finde den engelske originale fan fiktion af @WildStoriesTameMinds på deres profil her på Wattpad!*


(D/N) = Dit navn

(E/N) = Efternavn

"(D/N)! (D/N) (E/N), Kan du så få din rumpet herned med det samme! " Din tante Carol råber ad dig fra køkkenet. Du knurrer, pauser Markiplier og lukker din computer skærm. Du ruller ned af dit mørke lilla sengetæppe, løber hen over det tykke hvide tæppe og hen til din dør. Du åbner din dør og råber ikke- så- hensynsfuldt ad din tante, "HVAD VIL DU MED MIG NU? " Et højt støn af frustration kunne blive hørt fra køkkenet. Gode lugte af madlavning flyver forbi din næse, som for din mave til at rumle.

Dette skete tit. Din tante ville have dig til at gøre en masse for hende –vaske op, vaske gulve, lave maden- så hun ville råbe efter dig nedenunder. For det meste ignorerer du hende bare. Hvis hendes konstante råb blev for meget, ville du pause din video (Jack eller Mark), rulle  begejstrede ud af din seng, og så råbe tilbage. Hun hader det. Din tante Carol forventede både dig og din kusine Jane til at komme ned til hende og snakke. Hvilket i ikke gjorde. Du var ikke en der fulgte reglerne eller respekterede myndigheden. Du kan bare ikke gøre for at du er så led. Det var en del af dig.

Hun svarede dig ikke. Du går tilbage til din computer, propper dine sorte earbuds ind i dine ører, og starter igen den video du så tidligere. Da du starter videoen opfatter du en mørk latter af morskab. Du pauser hurtigt videoen, tager en af dine buds ud af øret og lytter. Minutterne gik.

Intet.

Du trak på skuldrene og begyndte så at se videoen med Markiplier som var ved at dø af grin mens han spillede Happy Wheels. Han fik endda dig til at grine lidt.

_*-*_*-*_*-*_

Nu?

Nej.

Nu?

Ikke endnu- vær tålmodig.

Jeg kan ikke! Jeg vil så gerne møde hende!

Vi vil.

Hvornår?

Snart. Meget snart.

For nu, godnat søde (D/N)...


De Mørke Sider Og Mig (Darkiplier x Antisepticeye x Læser)Where stories live. Discover now