1. Bölüm

27.3K 425 29
                                    

Ah,bunu sakın yapma Elsa!" En yakın arkadaşım Faith'in fısıltılarını umursamıyordum.Sadece,öğle arası için müzik sınıfına girip bir kaç popüleri dinleyecektim,hem bana ne yapabilirlerdi ki?Okulda yeniydim ve bunun abartıldığını düşünüyordum.Okulda herkes onlardan çekinirdi ve bence bu gereksizdi.

"Eminim ki yamyam değillerdir." dedim kahvemden bir yudum alarak. "Okulda yenisin,onlar popüler olmayanları ezmekten zevk alıyorlar." dedi Faith."Ezilmeye alışkın biriyim.Hem,ezseler ne olur sanki?" dedim omuz silkerek.Galiba onu sinirlendirmiştim."Oraya git-me-ye-cek-sin!" dedi adeta burnundan soluyarak."Hadi ama Faith!" dedim dudağımı büzerek."Bir kere de bana güven Elsa!" dedi kızgınca.Derin bir nefes aldıktan sonra Faith'e döndüm."Uh,pekala.Zaten benim,işim var!"Üstün rol yeteneğimi kullanarak Faith'i inandırmam hiç de zor olmamıştı.Yani ben inandığını umuyordum.Saf bir kızdı,onu daha önce pek çok kez kandırmıştım.."Neymiş bu iş?" dedi hala aynı simayla."Müdüremiz beni çağırdı,özel görüşmek istiyormuş." Faith'in bakışlarını hissettiğim an "Anlatırım." dediğimde rahatlamıştı."Görüşürüz." dedi ve beni izlemeye devam etti.Gülümsedim ve müdür odasına doğru ilerledim.Aynı zamanda arkamı kolaçan ederek Faith'in gitmiş olup olmadığına bakıyordum.Ona yakalanmak şu an da olmasını istemediğim tek şeydi.Arkama son kez baktım.Gözden kaybolduğu anda hızlı adımlarla müzik odasının kapısına ilerledim ve dinlemeye başladım.Rock tarzı bir müzik işittim.Tanrım,gerçekten güzel müzik yapıyorlardı.Saate göz attım ve dinlemeye devam ettim.Öğle arasının bitmesine vardı,bu da demek oluyordu ki,"Hala içeri girmek için sürem var.".Hafifçe aralanan kapıya baskı uyguladığımı hissettim ve geri çekildim.Birden bire kendime gelen özgüvenle içeriye 'daldım'.Bunu neden yaptığım hakkında bir fikrim yoktu,tek hissettiğim yanaklarıma pompalanan kan sonucu kızarmış yüzüm ve vücuduma dağılan adrenalin hormonuydu.Gözlerini üstümde hissettiğim an kendime geldim."Burası bizim mekanımız,güzelim." demişti gamzeli olan.Gamzeleri onu çekici kılıyordu.Ne düşünmem gerekirken,ne düşünüyordum..."Tapunuzun olduğundan emin değilim.Hem,gitarım burada." Bu özgüven acaba bana nereden geliyordu?Aptal çenem kapanmak bilmiyor ve düşünmeden laflar etmeye devam ediyordu."Öyleyse al ve çık?" dedi sarışın ve piercingi olan.Gözümü sınıfta gezdirdim ve gördüğüm ilk gitara doğru ilerlemeye başladım.Gitarı aldığım an o sesi işitmem bir oldu."O benim gitarım."Yine piercingli çocuk konuşmuştu.Bu sefer fazlasıyla utanmıştım ve bir an önce buradan çıkmak istiyordum."Şey,ben,karıştırdım g-galiba."Çenem bunca şeye rağmen kapanmamaya devam ediyordu ve,ben neden kekelemiştim?Utanç.Kesinlikle.

"Utanman yetti,şimdi dışarı." dedi esmer gibi olan.Çok sert çıkış yapmıştı,incinmedim diyemem.Hafifçe yutkundum ve kafamı salladım.Kapıya doğru ilerleyip hızlı adımlarla dışarı çıktım.Elbette önümde kaşları çatık bir Faith beklemiyordum.Ona bakıp gülümsedim."Bir kere de beni dinle Elsa!" dedi sesini biraz yükselterek."Hadi ama Faith,beni tanımıyor gibisin.Başkalarının dediklerini asla dikkate almam.Çünkü burası benim çöplüğüm!"

Counting Stars |l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin