20. Bölüm

2.2K 250 18
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım.2 hafta geçmişti.O günden beri hiç konuşmamıştık.Daha doğrusu,benden kaçıyor gibiydi.Ben de ondan korkuyordum zaten.Anlattığım gibi,o gece olanlar rüya değildi.Şu kaçırıldığım gece.O beni kurtarandı,orada ne işi vardı bilmiyordum ve daha çok liderimsi bir havası vardı.Onu 2-3 kez sigara içerken yakalamıştım,ki sigaradan da kokusundan da iğrenirdim.Sanki sadece benim yanımdayken iyi birisiydi.Ve ilginç bir özelliği,kolundan asla bilekliklerini çıkarmazdı.O ilginç birisiydi,ben ise sıradandım.Onu seviyordum,buna emindim ama bilmiyordum,sanki biz olmazdık.

Mutfağa indim ve kendime mısır gevreği koyup bilgisayarın başına geçtim.Saat daha 04.00 'tü.Hava aydınlanmamıştı.Birkaç gündür böyle oluyordu,bilmiyorum,belki de onun yüzündendi.Uyuyamıyordum,bu yüzden de zombi gibi oluyordum.Mantıklı düşünemiyordum,en sevdiğim öğretmenin dersinde bile onu izlerken uyuyakalıyordum.Rezillik.

Annemin yumuşak ellerinin beni sarsmasıyla uyandım.Dizi izlerken uyuyakalmıştım.Kaşlarını çatıp bana birşeyler söylemeye başladı ama benim tek duyabildiğim kelime "bak(look)" olmuştu.Dediklerine kafa salladım ve hızlıca ayağa kalkıp odama çıktım.Üzerime ne giyindiğimi bile bilmiyordum,tek bildiğim günlerdir düzgün uyumadığımdı.Aynaya baktım.Bu ben olamazdım.Bir erkek için aşk acısı çeken ergenler gibiydim,ew,bu çok komikti.Aynada son kez kendime baktım ve en sevdiğim lacivert elbisemi giydiğimi farkettim.Saçımı düzelttim ve anneme görünmemeye çalışarak hızlıca aşağıya indim.Evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım.Bana selam verenleri tanımasam bile el sallıyordum.Kulaklığımı kulaklarıma taktım ve Demi Lovato'nun en sevdiğim şarkısı olan Mistake'i açtım.Aniden kolumda birinin elini hissetmiştim.Kafamı çevirdiğim an istemsizce gülümsedim.Harry,onunla uzun zamandır görüşmemiştik.

"Seni özledim!" dedi çocukça kıkırdarken.Ellerini belime dolayıp bana sımsıkı sarıldı.Karşılık verdim."Nerelerdesin,uzun süre oldu." dedim ve gülümsedim.Söylemeyeceğini belirtircesine kafasını salladı.Gözlerimi devirdim ve bana sinirle bakan iki çift mavi gözle karşılaştım.Mavinin en hoş tonu.Luke.

Counting Stars |l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin