6. Bölüm

4.3K 346 33
                                    

Elimdeki kitaplar fazla ağırdı.Bunu sınıfa kadar düşürmeden taşımak bence olanaksızdı.Ancak elimden geleni yapmaya karar vermiş ve alnımdan dökülen terlerin verdiği o iğrenç his ile kitaplarımı taşıyordum.Yavaşça kitaplarımı yere koydum ve elimin tersiyle terimi sildim.Bu sırada gözüme bir insan vücudu takıldı."Yardım ister misin?" Kim olduğunu görememiş olsam da davranışı hoşuma gitmişti. "Olabilir." dedim ve gülümseyerek başımı kaldırdım.Bu Luke Hemmings'in arkadaşı olan kıvırcıktı.Mükemmel gülümseyişiyle yanağında oluşan çukurlar onu daha çekici kılıyordu.Ashton Irwin,okulumuzun bateristi.Ayrıca harika bir sese sahip.Ve benden 3 yaş büyük...

Kitapların tamamını eline alınca kafamla onaylamadığımı belirttim ve kitapların bir miktarını bırakmasını sağladım.Ona gerçekten borçluydum.

Sınıfımı gördüğümde gözlerim parıldadı ve Ashton'a teşekkür ettim."Önemi yok ve şey...Bu akşam boş musun?"

ASHTON IRWIN BANA MI SARKTI?

"Evet,neden ki?"

"Çocuklar ve birkaç kişi bizim evde toplanacağız.Gelmeni çok isterim."

Bu fikir bana gayet hoş gelmişti.

"Öyleyse,akşam görüşürüz?"

Sırıttı ve göz kırparak uzaklaştı.Derin bir nefes aldım ve sınıfa girdim.

***

"İyi de,benim bir sırrım yok ki!" dedim ve dudak büzdüm."Eminim ki vardır,hoşlandığın kişiden bahset?" Bu biraz zor olabilirdi."Galiba,ismini bile bilmediğim bir sanal arkadaşımdan hoşlanıyorum.En azından bizim okuldan." dedim ve sırıttım.Çok çok çok içmiştim ama bu gayet iyi hissettiriyordu!Esnedim."Ben gitsem artık?" Michael kafasını salladı ve beni göndermek için kapıya geldi."Dikkatli ol." dedi ve sarıldı.Ben ise oradan uzaklaşmaya başlamıştım bile.

Evime daha kısa yoldan gitmek için bir sokağa girdim.Etraf ıssız ve karanlıktı.Sokakta benim nefes alış verişlerimden başka ses duyulmuyordu ki kulağım o lanet olası ayak seslerini işitti.İçmiş bir kız,evini karıştırıyor,ve muhtemelen tecavüze uğrayacak!

3 kişiydiler.Bana doğru yaklaştıklarında zaten geri geri gitmeye başlamıştım ki,arkamdaki kaslı bedene çarptım."Ne yapacaksanız yapın da evime gideyim!" dedim bağırarak.Sırıtışları iğrençti ve sigara kokuyorlardı.Gözlerimi yumdum ve kulaklarım yumruk sesi işittiler.Ben arkama bakmadan koşmaya başlamıştım.Bu adama çok şey borçluydum.

***

Tavanla yaptığım göz seksi sonucu telefonuma bakabilmeyi akıl ettim.Mesaj gelmişti."Orada olduğuma dua etmelisin!" Mesajı yazan:Penguen.

Geç geldiği için üzgünüm...Çarşamba günü çok önemli bir sınavım var.Sınava çalıştım.Her neysee.Sizi seviyorum!

-Zeynep

Counting Stars |l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin