16. Bölüm

3.2K 310 37
                                    

Ağzım şaşkınlıkla açılmıştı.Sanırım orada ağzı açık olan tek insan bendim.Öksürerek olayları anlamaya çalıştım.İki grubun da üyeleri çok kızgın gözüküyordu.Ortadan tüymenin yollarını bulmalıydım."Pekala,sen çık buradan." dedi Harry,ama kafamı olumsuz anlamda salladım.Lütfen ama,kavga izlemeyi kim sevmezdi ki?"Çık dedim." dedi Harry,beni kovarcasına.Ona kırılmış bir bakış attım ve kapıya doğru yürümeye başladım.Tam yürürken,bedenim ele geçirilmiş gibi geri döndü ve birine sarıldım.Bu,sanırım...Ah Lanet Olsun.İstemsizce gitmiş ve Luke'a sarılmıştım.Hızlıca ayrılmayı denedim ama bedenimi ele geçiren güç bunun olmasını istemiyordu.Yanaklarımın kıpkırmızı olabileceğini düşünmüştüm ki,sarılmama karşılık verdi.Tam olarak ne yaptığımızı bilmiyordum,sanırım arkadaşça sarılıyorduk.Arkadaşça.Tabiiki arkadaşça.

Ondan ayrılmayı başardığım an göz teması kurmamak için yere baktım.Herkesin beni izlediğini biliyordum.Ortamı dağıtmalıydım."Beni eve bırakır mısın Harry?" dedim yere bakmaya devam ederek.Harry yutkundu ve "Pekala." diyip yanıma geldi.Herkesin hala bana baktığını unutup kafamı kaldırdım ve o okyanus mavisi gözlerle karşılaştım.Bunu neden yaptım bilmiyordum."Tiyatro çalışmamızda görüşürüz." dedi Luke ve sırıttı.Beni öpmeyi sevdiğini anlamıştım."Görüşürüz." dediğimde ellerini saçlarına geçirdi ve piercingiyle oynadı.Çok çekiciydi,çok fazla ve bu beni...Şey...Tahrik ediyordu.

Harry ile arabaya bindiğimizde ona ilk yaptığım şey soru sormak olmuştu."O grupla ne alakanız var?"Kendimi iki kişi arasında seçim yapmak zorunda olan bir film karakteri gibi hissetmiştim.Sanki biraz...Katniss gibi.Her neyse,konumuzun bununla azdan çokdan alakası yoktu.

"Biz,biz...Hiç." Harry'nin bu konu hakkında bir kelime dahi etmeye gönlü yoktu ama ben onu konuşturmayı çok istiyordum,meraklıydım.

"Lütfen söyle,o kadar da gizli olamaz." 

Yutkundu ve zorla kafasını olumlu anlamda salladı.

"Biz,bunlarla çok yakındık.Ve bir gün okula bir müzik yarışması oldu.İki grup da kendine güveniyordu.Ve bunlar kazandı.Onları tebrik etmeye gittiğimizde ise,bize "Hile yaptınız." gibi şeyler söylemeye başladılar.Sanırım,birisi müdüre ile konuşmuş ve bizim adımıza rüşvet teklif etmiş.İşte o gün,aramız bozuldu.Olay komik gibi gelebilir ama,artık düşman gibiyiz.Başka bir şey sorma lütfen."

Harry'nin sesi ince bir tona bürünmüştü.Korkmaya başladığımdan sadece olanlar hakkında düşünmeye karar verdim.Bu,çok kolay bir olaydı ama bunu kim yapmış olabilirdi?Bu,çok kötü birisi olmalıydı.

***

 Annem ve kardeşimi uçağa bindirmiş ve onları ne kadar özleyeceğim hakkında düşünmeye başlamıştım.Evde yalnız başıma oturmayı alışkın olmadığımdan Faith'i çağırmaya karar vermiştim ama telefonunu meşgule atarak beni endişelendirmişti.Sonuç olarak evde yalnızdım ve tiyatro repliğime çalışıyordum.Biliyorum,inanılması zordu ama tiyatronun oynanmasına 1 hafta kalmıştı.

Kendimi repliğe vermişken kapının çalmasıyla korkmuştum.Kapıya doğru ilerledim ve yavaşça kapıyı açtım.Korkunun yerini heyecan almıştı.Bu oydu.

Counting Stars |l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin