2. Bölüm

5.4K 355 37
                                    

"Els,umm,acaba un nerede?" Telefonumdan müzik dinliyor ve Faith'in cupcake yapmasını izliyordum."Hemen altındaki dolapta."dedim omuz silkerek.Her yeri berbat etmişti,toplatacaktım.Ancak cupcakeler için değer diye düşünüyordum."Saat 19.00" dedim gayet sakince.Yarın okula gitmemiz gerekiyordu."Kıçını kaldır ve şunu yapmama yardım et."Gözlerimi kısarak ona baktım."İşim var.Cupcake yapmak isteyen sendin hem."Derin bir nefes aldı ve cupcake için karışım hazırlamaya başladı.Kendimi Rihanna'nın huzurlu sesine bırakmıştım ki,telefonuma gelen mesaj ile irkildim.Bu mesaj,twitter'dan gelmişti.Hızlıca direkt mesajlarımı kontrol ettim.Sadece "Selam." mı yazmıştı yani?Bu cidden kötü bir duyguydu."Selam." yazdım çevikliğimi kullanarak."Aynı okuldayız." mesajını aldığım an onu tanıyıp tanımadığımı merak ettim."Kimsin?" yazdım."Kendimi tanıtmak istemiyorum..." yazdı.Sanalda takılmayı severim ve genelde ben de kendimi tanıtmayı sevmem.Bu kişiyi bulmak için çabalayacakım."Benim pek arkadaşım yok ve,seninle arkadaş olmak istedim.Yaşadığımız olayları anlatsak birbirimize?" Ona güvenebilir miydim?Deneyecektim."Kız mısın,yoksa erkek mi?" yazdım."Erkeğim." yazması ile gerildim.Tanımadığım bir erkekle çok yakın konuşuyordum."Senin beni tanıdığından nasıl emin olabilirim?" yazdım ve gelen mesaj karşısında kirpiklerimi kıprıştırdım."Şu an en yakın arkadaşınla cupcake yapmak yerine,benimle yazışıyorsun ve umm,onun dediklerine uymamayı seviyorusun.Dünki olay gibi xx"

"Sana nasıl seslenmeliyim?" yazdım.Saat 01.00 'dı ve onunla konuşmak için uyumamıştım."Penguenleri severim.Penguen diyebilirsin." yazdı."Umm pekala o zaman,sen de bana ismimle seslenme." yazdım."Kelebek diyebilirim sana." yazdı.Uww,kızlardan anladığı kesindi."Geç oldu,uykum var ve,senin darılmanı istemiyorum..." yazdım.Telefonumun şarjına baktım.%6.Dayanabilirim..."Sorun olmaz,benim de uykum var zaten.İyi geceler.xx" yazdı.Ben de ona rahat bir uyku geçirmesini dilediğimi söyledim ve telefonumu şarja takıp gözlerimi yumdum.Acaba kimdi bu?Bu merakla ne kadar uyuyabildiysem,uyudum.

Alarm sesinden nefret ettiğimi söylemiş miydim?Oh,çalmasan olmaz mıydı aptal şey!Bütünleşmiş olduğum uykumdan beni ayırmasını engellemeye çalışsam da,engelleyemedim ve uyanmaya teslim oldum.Okuldan da nefret ediyorum,ama bugün o çocuğu belki farkederim,diyerekten içime okula gitme isteği doğdu.Hızlıca hazırlandım ve,hafif bir kahvaltı yapıp evden çıkıp okul servisini beklemeye başladım.Özel okulda burslu okuyorum ve,okulumuz evimize çok uzak.Bu sebeple servisle gidiyorum.Neyseki servisteki ortam gayet güzel.Yani ben çok seviyordum.

Telefonumun cebimde olduğunu anımsadım ve Bay X'e mesaj attım. "Okula geldin mi?" Birkaç dakika sonra yanıt aldım. "Okula her zaman erken gelirim." dedi.Bu da onu tanımama bir adım daha yaklaştırmıştı beni.Hem,hırslıydım.Kim olduğunu çözecektim.Evet,onu kesinlikle bulacaktım.

Counting Stars |l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin