Bugün kıvırcık orospumun doğum günü.Bölüm onun şerefine.Mutlu yıllar Irwin!Oy verip yorum atmayı unutmayın!
*Disconnected hikayeme neden göz atmıyorsunuz?*
***
Yaklaşık 2 dakika boyunca beni öpen ve hayatımın en iyi öpüşme deneyimimi yaşamamı sağlayan kişinin penguen olduğu şokundan çıkamamıştım.Büyülenmiştim sanki.Kaç gündür aradığım kişi hep karşımdaydı?
Gözlerimi ovuşturdum."Sen..." İşaret parmağını dudağıma koydu."Evet,ben penguenim." Kıkırdadı ve elini yavaşça çekti."Biz çıktık yani?" Başını evet anlamında salladı."Hâlâ da çıkabiliriz." Yüzüne bir sırıtış yerleştirdi.Omuz silktim."Senin sevgilin var." Şaşırmıştı."Ona seni kıskandırmak için birazcık para vermiş olabilirim." Kaşlarımı çattım. "İyi." Hızlıca ayağa kalktım. "İyi." Ardımdan o da kalktı.Yavaşça saçımı düzelttim."Güzel." dedim ve yürümek için arkamı döndüm.Ve aniden nefesini boynumda hissettim."Güzel." Ve aniden ağzımdan iki sözcük kaçtı."Seni seviyorum." Beni kendisine döndürdü ve gülümsedi."Ben de seni seviyorum." Kollarımı beline sardım ve başımı onun göğsüne yasladım.
İçeriden gelen sesler sonucu hızlıca ondan ayrıldım ve kızarmış yanaklarımı saklamak için başımı eğdim.Arkamdan gülümsediğini hissedebiliyordum.
||Koyu siyah ile yazılanlar Luke'un yazdığı yerler||
Sevgili günlük;
Sana yaklaşık 4 gündür yazmadığımı farkettim.Affet beni,onu düşünüyordum.Sanırım dileğim kabul gördü.Evet,o da beni seviyormuş.
Sevgili günlük;
Evet,bu gün tiyatro günüydü.Son yerde ufak bir değişiklik yaptım.Ona penguenin ben olduğumu açıkladım.Bana beni sevdiğini söyledi.Beni o kadar harika öptü ki,sonsuza dek o anı yaşamak isterdim.
Onu provalardakinden daha farklı öptüm.Umarım sevmiştir.Yarın okulda bana nasıl davranacağını merak ediyorum.
Yarın için sabırsızlanıyorum.Onu seviyorum.
Onu seviyorum.~
Günlüğümü yavaşça kapattım ve camın önüne koydum.Bugün olanlar film gibiydi.Kendimden emindim,ona boş hissetmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counting Stars |l.h
Hayran KurguKorkma,kelebek.Karanlıktan korkma.Çünkü ben senin karanlığınım.