"Bundan sonraki dersin ne?" dedi Faith milkshakesini yudumlarken."Umm,Biyoloji galiba." dedim ve gülümsedim."Seninki?" Somurttu."Müzik.Benim geç kalmamam lazım,görüşürüz!" dedi ve kalktı.Ben de yeni biyoloji sınıfının nerede olduğunu araştırmaya başladım.
"Önüne baksana biraz!" dedim bana çarpan çocuğa.Yüzünü bile görmemiştim,umarım utanmam.Tek gördüğüm,gayet havalı olan elektro gitarı ve beresiydi.Tanrım,erkeklere bere çok yakışıyor!"Uh,üzgünüm.Ama üzgün olması gereken sensin." dedi ukalaca bir tavırla.Ah bu çocuğu tanıyordum!Yanlışlıkla gitarı'n'ı aldığım piercingli çocuk!Az önce bunu mu çekici buldum!Saçmalık!"Neden sen bana çarptın diye üzgün olmalıyım?" Omuz silkti. "Çünkü koridorlarda koşmak yasak.Yoksa bilmiyor musun,üzüldüüm." dedi.Bana çocuk gibi davranmasının hiç hoşuma gitmediğini belirtmek isterim."İyi.Üzgünüm.Şimdi çekil de sınıfıma gireyim." dedim umursamaz bir tavırla. "İyi." dedi aynı tavırla. Ben de ardından "İyi." dedim. "Güzel." dedi ve önümden çekildi. "Güzel!" dedim dersime yetişmek için koşarak.
*****
Faith'e şu kendini beğenmiş çocukla yaşadıklarımı anlatmak ve anlatmamak arasında kararsız kaldım.Ama o olsa anlatırdı düşüncemle anlatmaya karar verdim ve anlattım.Tepkisi:"Kızım,onlara bulaşarak bela aldın.Kötü oldu bence." olmuştu.Onlarla tanışmayı cidden istediğimi düşünmüş ve Faith'e veda edip servisime binmiştim ki aklıma şu gizli çocuk gelmişti.Hemen elimi telefonumun klavyesine doğru yaklaştırdım,ki Bay X in erkenci davrandığını farkettim.
"Nasıldı günün Kelebek?" Tanımasam da onu gerçekten özlemiştim.Bir kızı mutlu etmeyi biliyordu.
"İdare eder,ya seninki Penguen?"
"Mükemmeldi.Hoşlandığım kızın gözlerinde kendimi görmek harikaydı..." yazdı.Gülümsedim.Birinden hoşlanmak nedir biliyorum.Bir kere okulumuzun en ezik çocuğuna aşık olmuştum.Beni hep rezil etmişlerdi,ama,aşk bu.Kimden hoşlanacağını seçemezsin."Senin neyin var?"
"Okulun popülerleri benimle uğraşıyor..."
"Eminim ki,uğraşmaları sonucunda verdiğin tepkiyi seviyorlardır.Çok şirin bir kızsın,doğal!"
"Sağol!Bu aradaa
...O kızı tanıyor muyum?"Gerçekten merak etmiştim.
"Umm,belki." yazdı.Hadi ama söyle!
Üçüncü ortak nokta : Bir tane ortak arkadaşımız var.Ve bu bir kız!
"Ne yapıyorsun?" yazdı.
"Umm,servisimdeyim.Birkaç dakikaya evde olacağım.Ya sen?"
"Gitar çalıyordum." Vay canına,gitar çalıyor.Bu gerçekten harika!
"Çalışını dinlemek isterim."
"Sevdiğim kıza bir şarkı yazacağım,o zaman çalmamı duyarsın!'
"Bugün parti var.Sen de katılıyor musun?"
Bunu beklemiyordum.Ancak katılmayı planlamıyor değildim.
"Sen orada olacak mısın?" yazdım heyecanla.
"Muhtemelen olurum.Son olarak,güzel giyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counting Stars |l.h
FanfictionKorkma,kelebek.Karanlıktan korkma.Çünkü ben senin karanlığınım.