"Bu kadar dağınık olmak zorunda mıydın!" dedi Faith yere düşen kitaplarımı toplarken."Dağınıklar zekidir." dedim omuz silkerek."Büyük bir istisnasın!" dedi gülerek.Hadi ama...Gayet de zekiydim? "Sen kendine bak!Çok toplusun da ne oldu sanki?" dedim gülerek ve kitaplarımı dolabıma yerleştirerek(!).Dudak büzdü."Bugün 2 ders boşum var.Erken çıkacağım."--"Seninle ge-" "Uhm hayır.Notların benim yüzümden düşmemeli." dedi ve yüzüne o iğrenç sırıtışı yerleştirdi."Pekala...Görüşürüz." dedim ve tiyatro sınıfına doğru adım attım.Cam kenarındaki yeri gözüme kestirdim ve hızlıca oturdum.Eaaa,aslında tiyatro seçmelerine katılmıştım.Rol yapmayı seviyorum!
Ana karakter olmak istiyordum.Tiyatronun konusu şuydu:Aşık bir kız ve erkek.Kız,erkeğe olan duygularını ifade etmek için erkek kılığına giriyordu ve sonunda da öpüşüyorlardı!Ah Tanrım,çok romantik değil mi?Her neyse.
Öğretmeni görür görmez yanına fırladım ve repliği aldım.Ana karakter olmam için 5 kızı elemem gerekiyordu.Gayet kolay.
"Belki de,duygularını tam ifade edememişsindir.." repliğini okudum ve öğretmenin gözüne girdiğimi umarak ona selam verdim.Öğretmenin yüzü gülüyordu.Evet,rol benim!O sırada kapının çalmasıyla irkildim."Ah Elsa,Luke de erkek karakteri oynayacak."
Tüm hevesimin yıkıldığı an.Bu çocuk her zaman karşıma çıkmak zorunda mı?Ve şu an olduğu gibi yüzüne iğrenç bir sırıtış yerleştirmek?Lanet olsun,tiyatrodan çe-Ah hayır,çekilmeyecektim.Çünkü onu mutlu etmemeliyim.Onun yüzünde gördüğüm sırıtışı birebir taklit ettim.Somurtmaya başladığı an ise kendimle gurur duydum ve teneffüs ziliyle sınıftan çıktım.
***
Müzik sınıfının boş olduğunu farkettiğim an yavaşça içeriye süzüldüm ve piyanonun başına geçtim.Şarkı söylemeyi seviyordum,sesimi de öyle.Piyano da çalabiliyordum.Benden müzisyen olabilirdi!
Rihanna-Stay şarkısını çalarken aynı zamanda da eşlik ediyordum.Cover yapıp Youtube'ya yükleyebilirdim aslında,ama utangaçtım ve yoo hayır,bu olmazdı.
Telefonumun titreşmesiyle irkildim ve çalmayı bıraktım.Ekrana göz gezdirdiğimde "Penguencik" den mesaj geldiğini gördüm.'Sesin güzelmiş (; xx.' Bu beni gerçekten mutlu etmişti."Sağol!Peki,müzik odasının yakınlarında ne işin var?" -- "Elektro gitar çalabiliyorum." yazdı.Bir gün onunla tanışırsam düet yapmak isterdim! Ayrıca,heyy bir ipucu daha bulmuştum!Evet,müzikle ilgisi vardı.Güzel,Dedektif Elsa,ipucu toplamaya devam edecek!
****
"Rüyamda seni gördüm." Tanrım,bu çocuk alarm gibi.Her sabah aynı saatte mesaj atıyor."Öyle mi,ne yapıyordum?" -"Tiyatro oynuyordun.Erkek karakter Luke değil,bendim." Bu çocuk,bana aşık olabilir mi... "Emin ol daha çok sevinirdim,o çocuğun benden nefret ettiğini düşünüyorum.Her zaman karşıma kötü bir biçimde çıkıyor."--"Eminim iyi olmak istiyordur.Sende gözü vardır belkide?"Luke,Hemmings,okulun popüleri,bende,gözü,var,bende,Bende,BENDE?Saçmalık.Ben güzel bir kız değildim ki... "İyi de,ben güzel değilim?"-- "Aşk bedenen değil,ruhen yaşanan bir duygudur." yazdı.Tam bir fi-lo-zof.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counting Stars |l.h
FanfictionKorkma,kelebek.Karanlıktan korkma.Çünkü ben senin karanlığınım.