8.Bölüm 🍁

135 30 7
                                    

Niye hayatım diğerlerine göre bu kadar zordu neden hep birilerinden korunmak yada korumam gerekiyordu. Şuan karşımda 'canını yakiyorum' diye bakan gözlere mi yoksa yanımda kardeşim dediğim aşık gibi bakan göze mi Pelin di bu evet hep kardeştik ama Pelin hiç bana güvenmemisti ortaokulda aşık olduğu çocuk bana teklif edince hep benden bir adım uzakti sadece bana değil o yurda uzaktı hep kurduğu zengin aile hayatı zaten farkı da buydu ya o hep zengin olmak istemişti. O yüzden Ateş gibi bir piçi kabul etmesine  niye şasiyosam.

Ateş:Biz tanışıyoruz zaten aynı okuldaydiz. Naber Güneş? (Dudagindaki zafer gülüşünü anlamamak Salaklik olurdu.)
Pelin:Aa ne güzel ee savdin mi bizim asiyi.
Ateş: Sessiz kendi halinde takılıyor işte ya sevgilisi daha ön planda.
Pelin:Sevgilisi mi? Güneşin mi? Hahahaha yabanidir o be yanına erkek sinek gelmez.

Şuan yapacam şey ne kadar doğru bilmiyodum ama ne benim kardeşim dedigim kızın iğrenç güluslerini nede şu piçi çekecek halim cidden yoktu. Belkide pismanligim olcak en büyük şeyi yaptım.

"Yoo var aslında tanıştircaktim ama bir türlü fırsat olmadı yeni zaten."
Pelin:vay be kesin seninle uğrastigina göre beyni olmayan amele Bişeydir Hahahaha.
Ateş: Ee hadi sizde gelin bizle çağır sevgilini.

Kesinlikle benimle uğraşıyordu ama ben pes etmezdim benim hayat koşullarımda zaten buna hiç izin vermemisti.
"Bir aramam lazım siz gidin mekanı bana mesaj atar Pelin."

Pelin in aslında onunla yalnız olmak istediğini biliyordum zaten rahatsız olduğu da yüzünden belliydi saf bi bilse gerçekleri dururmuydun yanında.
Yurdun bahçesinde yaklaşık 15 dk nasıl acilacagimi düşündükten sonra Onuru aradım.
Onur:Vay vay vay ne iş ayrilamiyosun benden.
Arkada gelen kız sesinden yalnız olduğunu anlamamak zor değildi geri söylememeyi düşünsemde iğrenç gülusleri kulağımda çınladi.
"Onur şey yani bak yanlış anlama ama su sevgili oyununa benimle 1 saatlik devam etsen."
Onur:Hahahhahah şu dik başlı kapı çarpıp giden kıza noldu hahaha.
Olayı ona baştan anlattıp belkide Onur ilk defa bu kadar ciddiydi aslında biraz ciddi olsa iyi cocuktu.
"Yani işte böyle ağzımdan kaçı verdi ee gelcek misin?"
Arkadan çırtlak kadın sesi duymak ne kadar rahatsız etsede suan masum ayağına yatmaliydim sakin ol sakin.
"Ya aslında pek musait değilim ya "
"Zaten sana söyleyende suç gelmezsen gelme senin bi saatir orusbunu dinliyorum."
"Hahaha sadece şakaydı hazırlan fıstık bu aksam esecegizzz."

"Ha Güneş seni kırmızı bi elbiseyle görmek güzel olur hazırlan."




Pek yazmaya firsatim olmuyor ama fırsat buldukca yazicam.
Şimdiden teşekkürler. 💜
Veee lütfen yorum ve vote atın ne kadar çok o kadar hızlı bölüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Benim Çocukluğum +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin