7.Bölüm 💎

150 36 5
                                    

15 yaşında bir kız yolda yürüyor :
- 1 yaşında bebeğiyle .
- İnsanlar ona fahişe diyor .
- 13 yaşında tecavüze uğradığını bilmeden
İnsanlar bir adama şişman diyor ;
-Kilosunu hızla artıran bir hastalığı olduğunu bilmeden .
İnsanlar yaşlı bir adama çirkin diyor
- Ülkesi için savaşırken bir kaza geçirdiğini bilmeden .
-İnsanlar bir kadına kel deyip alay ediyor !
-Kanser olduğunu bilmeden.
İNSANLAR SADECE KONUŞUYOR HİÇ BİRŞEY BİLMEDEN...
Ateş'in yaptığı buydu işte orusbu damgası yemek evet sallamamam gerek ama benim babam bir kızın güzel olduğunu namusdan anlarsın derdi. Ben orusbu değildim ben bu yaşıma kadar babam ve Ali'den başka kimsenin kokusunu içime çekmemistim ha suan dibime girmiş bana orusbu mualemesi yapan ibne hariç.
Parmak uçlarıma kadar gelen sinirle elimi hızla Ateşin suratına indirdim.
Pişmanmiydim kesinlikle Hayır ama korkuyodum evet çok sikik bir durum ama korkuyordum.
O daha olayın şokunu atlatamadan ben kapıya hızla koştum arkamdan son duyduğum cümle ise
'Bu sefer elimden kimse kurtaramiycak dağ keçisi canını çok yakicam.'



Okuldan sonra cafeye geçip çalıştıktan sonra yurda geldim. Ne kadar aynı yerde kalsakta aramıza biraz uzaklık girmişti. Neyseki kızları yemek yerken yakaladım bir tabak alıp kızların yanına kuruldum.
Songül:Vay vay aslan parçası kimleri görüyoruz.
"Geldim yiğidim özlemissiniz beni"
Zeynep:Yaa hemde çokk
Zeynep'in yanağıma bıraktığı küçük öpücükten sonra kafam telefonundan hiç kalkmayan Pelin'e döndü.
"Sanada iyi akşamlar Pelin hanim"
Pelin:Ha meraba bebeğim nasılsın.
"Sen baya iyisin beni boşver hayırdır"
Pelin:Hiç öyle işte
Songül:Yakinda çıkar kokusu.

3 gün sonra

3 gündür Ateşi görmüyorum Evet multu olmam gerekirdi ama içimde bir huzursuzluk vardı. Yarın matematik sınavı olduğu için cafeden biraz erken çıktım. Onur bana karşı mahçup davraniyordu Özür bile diledi onur iyi çocuktu ama biz farkliyiz bu yüzden soğuk davraniyorum.

Yurda girip odaya çıktım. Bağrisma seslerini duyunca adımlarımi Hızlandirdim. Odaya girince Pelinle Songül'ün kavga ettiğini tabiki Zeynep'in yine köşeye Sinip izlediğini gördüm.
"Noluyor burda"
Songül: Bu yarım akıllı bu saate 3 gündür tanıdığı çocukla buluşmaya gidiyor.
Pelin:Sanane kızım seviyorum ben onu.
Songül:Lan sen mal misin 3 günde kim kimi sevmiş sevse bu saate seni yurttan alır mı?
"Pelin doğru mu bu?"
Pelin:Güneş doğru ama ben gidicem gitmek istiyorum Lütfen sen bari yanımda dur.
"Pelin saçmalama bu saate 3 gündür tanıdığın insanla"
Pelin:Ya tamam bak yurdun önüne gelcek tanistiririm.
"Pelin olmaz saate bak hem nereye gitceksiniz."
Pelin:Siz benim annem babam değilsiniz ben gidicem.
Bu laflar zoruma gitmişti aslında evet öyle değildik ama benim onlardan başka kimsem yoktu ki ben onlar için gerçekten çok fedakarlik yapmıştım bir anne baba kadar.
Songül:Lan aptal o kiz senin için neler yaptı aminakodugum dediğin lafa bak.
"Şşt tamam Songül tanisalim bakalım."

Pelin in dizinin bir karış üstünde biten eteğiyle yurdun arka duvarından atladık. Doğru değildi ama en azından o pici görüp içim rahat etcekti. Sokağın sonunda son model arabasiyla ben picim dediğini belli eden kişiye hızlı adımlarla yaklastik. Bizi görünce arabasından indi.
Pelin:Bak işte sevgilim.

Koca bir siktir.





Umarım beğenmişsinizdir vote ve yorum yapmayı unutmayın 💙

Sen Benim Çocukluğum +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin