0.1

56 5 8
                                    






Dışarıdaki yağmur gittikçe hızını arttırmıştı, bense marketin çıkış kapısında durmuş eve nasıl gidebileceğimi düşünüyordum. Islanmak istemiyordum. Birden hala markette olduğumu fark ettim. Hemen reyonların arasında dolaşarak şemsiye aramaya başladım. Bulduktan sonra kasaya ilerleyip şemsiyenin parasını ödedim ve marketten çıktım. Kulaklıklarımı taktım ve evime doğru yürümeye başladım. Oturduğum sokağa geldiğimde hızımı arttırdım, evimin önüne geldim ve kapıyı anahtarlarımla açtım. Elimdeki poşetleri mutfağa bıraktım ve odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Tekrar mutfağa indim ve su ısıtıcısına bir miktar su koyduktan sonra ısıtıcıyı çalıştırdım. Su ısındıktan sonra fincanıma hazır kahve poşetini ve suyu boşalttım. Kahvemle beraber salona geçip bir film açtım.

Gözlerimi açtığımda koltukta uyuya kalmış olduğumu fark ettim. Hava kararmıştı ve evin içi tuhaf bir sessizlikle kaplıydı tamamen kendime geldikten sonra ayağa kalktım tam o sırada üst kattan gelen bir ses duydum. Aklıma klişe bir korku filmi gelse de gerçek hayatta olduğumu biliyordum. Gidip ışıkları açtım ve üst kata çıktım, odam hariç her yeri aramıştım. Son olarak odama girdim fakat hiçbir şey yoktu. Odamın diğer yerlerden daha soğuk olduğunu fark ettim pencereye baktığımda pencere sonuna kadar açıktı işin garip kısmı pencerenin kapalı olduğundan oldukça emindim. Cebimde ki telefonum titredi telefonu çıkartıp gelen bildirime baktım.

Bilinmeyen numara:

Camı kapatamadığım için kusura bakma güzelim.

Bakışlarımı telefondan pencereye, pencereden tekrar telefona çevirdim. Yaklaşık otuz saniye daha aynı işemi devam ettirdikten sonra pencereyi kapattım ve salona indim.

Acaba dedim kendi kendime.

Acaba eve hırsız mı girdi?

Peki eve hırsız girdi diyelim neden mesaj attı?

Telefon numaramı nereden buldu?

Şeklinde düşünmeye ve paniklemeye başlarken telefonuma bir mesaj daha geldi.

Bilinmeyen numara:

Korkma sandığın gibi bir hırsız ya da katil değilim ve amacım kesinlikle sana zarar vermek değildi.

Mesajı gördükten sonra daha çok panikledim. Mesaj atmalı mıydım? Tabi ki hayır. Mesajda yazdıklarının doğru olup olmadığını bilemezdim üstelik bu mesajı atan kişi evime girmişti.

Hırsız olmasa bile ne tür bir sapık bir insanın evine girerdi ki?

Önce dış kapı ve mutfak kapısı olmak üzere bütün kapı ve pencereleri kilitledim ve alarm sistemini çalıştırdım.

Tek bildiğim şey ise bundan sonra daha dikkatli olmam gerektiğiydi.

My Little ButterflyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin