0.2

50 6 10
                                    

"Bayan Smith."
"Bayan Smith."
Ah... Bu bendim. Hemen sıradan başımı kaldırdım ve bana seslen biyoloji öğretmenimiz Bayan Everhood'a baktım.
"Buyrun Bayan Everhood."
"Lütfen dersten sonra yanıma gelin."
"Peki Bayan Everhood."
Ne mi yapıyordum? Bayan Everhood bana seslenmeden önce başımı sıraya koymuş dün akşam yaşadıklarımı düşünüyordum. Korkudan uyuyamamıştım. Annem ve babam dün akşam yine eve gelmemişlerdi. Bense sabaha kadar evin içinde ne yapmam gerektiğini düşünüp durdum.

Acaba daha ileriye gidebilir miydi? Kimdi? Ne istiyordu?

Ders zilinin çalması ile sıramdan kalktım ve öğretmen masasına doğru ilerledim.

"Ah Bayan Smith bu söylediğim için üzgünüm ama notlarınız pek iç açıcı değil. Bu dönem biyolojiden kalıyorsunuz."

"Yapabileceğim herhangi bir şey var mı Bayan Everhood? Herşeyi yaparım."

"İki seçeneğiniz var aslında ya yaz okuluna kalacaksınız ya da size sürpriz bir test yapacağım. " dedi.

Yaz okula kalmayı gerçekten istemiyorum ben testi alayım canım ya. 

"Test seçeneğini değerlendirmek istiyorum Bayan Everhood. "

"Tamda tahmin ettiğim gibi iyi hazırlanın. "

"Teşekkür ederim."

Bayan Everhood'a tebessüm ettim ve sınıfın dışında beni bekleyen en yakın arkadaşımın yanına ilerledim.

"Ağaç oldum burda yakında meyve vereceğim kızım neredesin ya!"

Her ne kadar çirkeflik yapıp "Geldik beh!" Diye bağırmak istesem de arkadaşıma kısa bir bakış atım ve "Tamam geldim sakin ol" diyerek dolabıma doğru ilerlemeye başladık.

Biz yürürken Emma eliyle beni dürttü ve az ilerideki Justin'i gösterdi.

Ah Justin... 2 yıldır umutsuz bir şekilde hoşlandığım basketbol takımı kaptanı.

O okulun popüler çocuğu ben ise ona pek bir şey ifade etmeyen yan komşusu evet evet doğru okudunuz yan komşusu.

Aslında küçükken sürekli beraber oynardık. Sonra ergenliğe girdik ve bazı şeyler değişmeye başladı. O daha güzel kızlarla takılmaya başladı. Şimdi ise birbirimizi gördüğümüzde başımızla selam veriyor ve mecbur kalmadıkça konuşmuyoruz.

Yanından geçip gittim. Dolabımın önüne geldim ve şifreyi girerek dolabımı açtım.

Dolabımın içinden yeşil bir not kağıdı düştü eğilip aldım.

"Selam bebeğim umarım seni dün çok korkutmamışımdır.

       -Gizli hayranın ;)"

Bir saniye ben doğru mu okudum?

My Little ButterflyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin