Calum Los Angelesben vett egy lakást, hogy legyen hol ezek után lakni. Niall halála mindkettőnket nagyon megrázott és emiatt nem igen szóltunk egymáshoz. Jó pár napig így voltunk és nem volt olyan este, hogy ne sírtam volna álomba magamat. A rendőrök nem tettek semmit az ügyben, amit nem igazán értettem.
- Hannah, meghalt Niall és ő se szeretné, hogy egyfolytában gyászoljuk őt. Tovább kell lépnünk és új életet kell kezdenünk. - mondta Calum, mire megint rám jött a sírhatnék.
- De ez igazságtalanság! Meghalt és a gyilkosa szabadon mászkál! - mondtam zokogva.
- Aki megölte az ránk is vadászik, ezért óvatosnak kell lennünk. Ha csak hisztizel jobb lesz? - ordította Calum és megpofozott, mire a földre estem. Ijedten néztem rá, mert a régi oldalától még mindig féltem.
- Ne nézz így rám, te hoztál ki a sodromból! - mondta Calum, majd bement a szobájába és jó hangosan becsapta az ajtaját. Igaza van, itt zokogok és ezzel nem oldok meg semmit. Helyette jól felbosszantottam azt a személyt, aki még fontos számomra. Bocsánatot kell kérnem tőle. Benyitottam a szobájába és Calum az ágyán ült és a földet bámulta. Beleültem az ölébe, mire rám nézett szomorúan.
- Sajnálom Cal, én nem akartalak felbosszantani. - mondtam, majd megcsókoltam. Vad csókolózásba kezdtünk, amit Calum telefon csörgése zavart meg.
- Vedd fel, lehet fontos hívás. - mondtam.
- Nem érdekel, most téged akarlak. - mondta, majd megcsókolt volna, mire én nem engedtem.
- Cal, vedd fel, majd később folytatjuk. - mondtam, mire halkan elmorgott egy káromkodást és felvette a telefont.
- Nem szó se lehet róla! ... Biztos? ... Oké akkor ott találkozunk. ... Na szia. - mondta a telefonba majd letette.
- Ki volt az? - kérdeztem.
- Nem érdekes, majd később jövök. - mondta, majd kiment a házból. Valami nem stimmel itt. Késő este van és még nem érkezett vissza, ezért úgy döntöttem elmegyek aludni. Arra keltem fel, hogy betörik a szoba ajtót és zseblámpával világítanak rám.
- Most már minden rendben lesz, tudjuk, hogy elraboltak téged. - mondta egy rendőr nő, mire nem tudtam válaszolni. Ha egyszer lebuknánk, mondd azt, hogy azzal fenyegettelek, ha megszöksz kinyírom a családod. - mondta Cal, majd megcsókolt.
Itt is lenne az első része a 2. évadnak. Jövő héten hozom a következő részt. Ha tetszett, akkor nyomjatok egy Vote-ot. ^^
ESTÁS LEYENDO
Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]
FanficAz Elrabolva című könyv 2. évada. Nincs értelme úgy olvasnod, hogy az első évadot még nem olvastad, szóval kérlek olvasd el azt először. Remélem ez is tetszeni fog nektek.