Fájdalmas élet

2K 117 2
                                    

5 nappal később

Az előző napok bárcsak ne történtek volna meg. Calumot elfogták a rendőrök, engem meg "megmentettek". Rengeteget sírtam és olyan dolgokat kezdtem el, amit nem kellett volna. A drogban leltem az örömöm és egy üveg darab mindig nálam volt, hogy ha úgy érzem nem bírok már élni, akkor pár csíkot vágtam a csuklómon és néztem ahogy lefolyik a vér. Calum házát a rendőrök lefoglalták és így ki kellet költöznöm onnan. Az összes pénzem elment drogra így már 2 napja nem ettem semmit. Calumot lecsukták 10 évre és egyetlen egy szót válthattam vele, ami ez volt: Megmentelek.

Az életem nem ér semmit már nélküle. Megígértem, hogy megmentem, de nem vagyok rá képes egyedül. Most pedig egy elhagyatott romos "házban" ülök a földön. A földről felszedtem az üveg darabot és egy újabb csíkot akartam volna vágni, de megremegett a kezem és elejtettem. Mit művelek én? Miért nem keresek megoldást? Hogy tehettem tönkre az életem 5 nap alatt? Ezek a gondolatok cikáztak a fejembe, amikor is recsegve kinyílt az ajtó és belépett rajta...

- Lisa? - néztem meglepetten Calum ápolónőjére.

- Hannah, úristen mit műveltél magaddal? - szaladt oda hozzám aggódva.

- Ezek csak vágások, a drog meg nem az enyém. - hazudtam neki.

- Ne hazudj nekem, mennyit vettél be? Tiszta piros a szemed, és tele van vágásokkal a csuklód. Most azonnal velem kell jönnöd, pár napot pihensz nálam, aztán a többit elmondom neked. - mondta Lisa.

- Miért vagy itt? - kérdeztem tőle.

- Mert Calumnak megígértem, hogy vigyázok rád. - mondta.

Itt is lenne az új rész. Remélem tetszett nektek, ha igen akkor nyomjatok egy Vote-ot. Ha valaki nem emlékezne, akkor az 1. évad Pedig már azt hittem című fejezetbe volt benne Lisa. Jövő héten jön a következő rész. Szeretnétek egy újabb szereplős részt? Nem sokára újabb szereplőket ismerhettek meg.

Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz