A kocsiban

1.5K 99 10
                                    

Fogalmam sincs mióta ülhettem a kocsiban. Már néha-néha megakartam gondolni magam, hogy talán rossz ötlet volt beszállni a kocsiba. Liam nem szólt hozzám és ez zavart engem. Harry szavai fájdalmat okozott nekem, de nem akkorát, mint én, neki. Rengeteg gondolat cikázott át a fejemen, hogy talán az a kis kori szerelem valójában szerelem volt-e. Talán akkor ő lemondott rólam és úgy érezte, minden hazugság volt. Mégis, mikor újra láttam Harry-t valami megváltozott bennem és talán amit mondtam neki nem is volt igaz. Lehet még szeretem...Nem-nem ki kell vernem a fejemből! Most csak Calum a fontos.

- Látom nagyon gondolkodsz valamin. - nézett rám a visszapillantóból Liam.

- Miért vezetsz Calumhoz? Miért raboltad el? - kérdeztem fáradtan és tanácstalanul.

- Láttam, ahogy sírva rohansz ki a kávézóból és lehetőséget láttam, hogy téged is magammal vigyelek. - mondta gúnyosan.

- Sejtettem, hogy nem a jóindulat árad belőled. - mondtam ásítva.

- Nyugodtan aludhatsz, még 6 óra van az útból és megérkezünk. - mondta, és mivel amúgy se volt mit csinálnom, így inkább ledőltem aludni.

Másnap reggel

Már megint egy másik szobába keltem fel. Még a végén deja vu érzésem lesz. A falak és a bútorok is egyaránt fehér színűek. Felkeltem az ágyból, majd a ruhásszekrényhez léptem és kinyitottam. Gyönyörű ruhák,szoknyák,nadrágok, pólók és cipők voltak benne. Kiválasztottam egy ruhát ami a legjobban tetszett, majd felvettem.

Odaléptem a tükörhöz és boldogsággal töltött el, hogy még ha el is raboltak, eddig igen jól bánik velem Liam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Odaléptem a tükörhöz és boldogsággal töltött el, hogy még ha el is raboltak, eddig igen jól bánik velem Liam. Hirtelen valaki a tenyerét a szememre tette,mire megijedtem,de amint jobban megéreztem az illatát, megnyugodtam.

- Gyönyörű vagy. - mondta Calum, majd levette a szememről a kezét.

- Hiányoztál. - mondtam, majd megfordultam és kezeimet összekulcsoltam nyakánál, mire lágy csókot lehelt ajkaimra.

- Bántott? - kérdezte, mire nemet intettem a fejemmel.

- Téged? - kérdeztem.

- Nem. - mondta, majd újabb csókot adott, ami el húzódott volna, ha nem lép be Liam.

- Khm. Ha végeztetek le is jöhettek reggelizni. - mondta Liam.

- Gyere menjünk. - mondta Calum, majd összekulcsolta a kezünket és így mentünk le a konyhába.

Remélem tetszett. ^^ Tudom nagyon sokáig nem volt rész és ennek az okát nem igazán tudom megmondani. Egyszerűen csak nem volt kedvem írni. De ez már megváltozott és amint tudom, hozom a következő részt. Jelezzétek, ha tetszett, mert akkor nem tudom, hogy mennyire sikerült jól egyes részek. A helyesírásért bocsi, csak a segítő társamat, most nem akartam ezzel nyúzni.




-



Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang