Lisa és én bementünk az étkezőbe, ahol már majdnem mindenki ott volt, egy kivétellel. Zayn.
- Hannah bemutatom neked a többieket. - kezdte el Lisa.
- A göndörke, Harry, akié ez a titkos hely, Michael, nagyon jól bánik a késekkel és Zayn a mesterlövészünk. - mondta.
- Egy baj van, ha Zayn nem lép be, akkor végünk. - mondta Michael.
- Megpróbálok beszélni vele. - ajánlottam fel, mire Harry felröhögött.
- Úgy se fog sikerülni. - mondta gúnyosan Harry.
- Fogadjunk? - kérdeztem tőle nevetve.
- Rendben, ha vesztesz az enyém leszel, ha nyersz békén hagylak. - mondta mosolyogva.
- Áll az alku. - léptem oda hozzá, majd kezet ráztunk. Mikor hozzá értem a kezéhez, valami ismerős érzés fogott el.
8 évvel ezelőtt
- Te vagy a fogó! - kiáltottam el magam, majd nevetve futottam el.
- Megvagy! - ugrott rám Hazza.
- Aú. - nyúltam a térdemhez, amin ott díszelgett a most szerzett seb.
- Hé, jól vagy hercegnő? Gyere segítek felállni. - nyújtotta felém a kezét.
- Igen, csak egy kis seb. - mondtam leplezve a fájdalmamat, majd megfogtam a kezét és feltápászkodtam a földről. Nagyon jóban voltunk, de a szüleit elvesztette egy autó balesetben és így a nagybácsikája elvitte magához.
- Ne hagyj itt. - zokogtam, mire átölelt.
- El kell mennem, de ígérj meg nekem valamit. - súgta a fülembe.
- Bármit. - mondtam neki sírva.
- Maradj mindig az én hercegnőm. - mondta, majd bele puszilt a hajamba és otthagyott.
Jelenbe
- Hazza? - kérdeztem tőle, mire rám mosolygott.
- Örülök, hogy végre rájöttél, hercegnőm. - mondta.
Remélem tetszett nektek ez a rész, ha igen nyomjatok egy Vote-ot. ^^ Úgy vettem észre, hogy csökkent az olvasottság, ha valamit rosszul csináltam mostanában, vagy nem elég pörgős, akkor írjátok meg kommentbe. Minden építő jelegű kommentnek örülök.
YOU ARE READING
Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]
FanfictionAz Elrabolva című könyv 2. évada. Nincs értelme úgy olvasnod, hogy az első évadot még nem olvastad, szóval kérlek olvasd el azt először. Remélem ez is tetszeni fog nektek.