Liam

1.7K 96 6
                                    

- Liam ma reggel rám írt. - mondta Zayn.

- Ki az a Liam? - kérdeztem.

- Egykori főnökünk volt, de rossz útra tért mi meg kiszavaztuk a csapatból. - mondta Harry.

- Mit írt? - kérdezte Lisa.

- Ezt. - mutatta felénk a telefonját Zayn.

Liam: Csak nem hiányzik valaki a csapatból? :)

Zayn: Mit akarsz?

Liam: Újra a csapatomat.

Zayn: Ne is álmodj róla!

Liam: Este 7 órakor a parkba, ha még is meggondolnátok magatokat... :)

- Miért nem szóltál? - kérdeztem mérgesen.

- Mert nem fogom hagyni, hogy egy ember miatt haljunk meg. - mondta Zayn.

- Haver, azért nekünk is van bele szólásunk. - mondta Michael.

- De mégis elmondtad ezt nekünk. Miért? - kérdezte Lisa.

- Calum tud valamit, ami fontos nekem. Szóval, elmegyünk a parkba, "összeáll a csapat", majd megszöktetjük Calumot és én meg kiszedem Calumból, amit tudni akarok. - mondta Zayn.

- Jó barátja lehettél neki. - mondtam flegmán.

- Sose voltunk azok, csak Lisa miatt maradtam a csapatban. - mondta.

- Mindjárt meghatódom. - mondta Lisa gúnyos mosollyal.

- Ha én nem lettem volna ott, már rég halott lennél! - mondta Zayn mérgesen.

- Hannah, gyere beszélgessünk, majd lenyugszanak. - suttogta a fülembe Harry.

- Rendben. - mondtam mosolyogva. Kimentünk az utcára, majd beültünk egy kávézóba.

- Calummal ti jártok? - kérdezte Harry.

- Nem tudom, én érzek iránta valamit, de nem tudom, hogy ő is. - mondtam, majd láttam a szemébe a szomorúságot.

- Én sajnálom, hogy nem hívtalak. - mondta.

- Harry, én már nem vagyok beléd szerelmes. Nagyon régen beszéltünk és túl léptem rajtad. Nem hívtál én pedig annak vettem, hogy már nem vagyok fontos számodra. Örülök, hogy látlak, de nem tudok megbocsájtani. Küldtem leveleket neked, de te sose válaszoltál rá. - mondtam, majd éreztem, ahogy a sós könnyek beborítják az arcomat.

- Nem volt időm rá válaszolni. - mondta, mire felálltam az asztaltól és kivettem a pénztárcámból a régi közös képünket és ledobtam az asztalra.

- Vagy csak nem akartál válaszolni! Tudod, én mindig vártam rád! Erre, te azt mondod nem volt időd? Nekem sincs több időm rád! - mondtam, majd kiszaladtam a kávézóból és próbáltam minél messzebb kerülni tőle. Egyszer csak egy kocsi dudálásra lettem figyelmes.

- Te vagy Hannah? - kérdezte az idegen férfi.

- Igen. - mondtam félve.

- Én Liam, elvihetlek Calumhoz? - mondta, mire nem sokat gondolkoztam és beültem a kocsijába. Nem érdekelt, hogy mi fog történni. Csak Calum érdekelt.

Nem lett valami erős rész, de remélem azért tetszik. Sajnálom, hogy késett a rész, csak nem volt ihlettem.


Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora