Hazugság?

1.6K 83 10
                                    

Leültünk reggelizni, és fogalmam se volt, hogy mégis mit csinálunk itt Calummal. Egy újabb csapdába másztunk bele? És ki ez a Liam? Egy képet pillantottam meg és már tudtam akkor, itt, ma minden megváltozik.

- Hé minden rendben? - suttogta a fülembe Calum, majd a kezét végig simította a combomon és éreztem, ahogy kiráz az érintésétől a hideg... de most nem volt kellemes számomra. Az emlékek újból felidéződtek. Féltem tőle, féltem és ez a félelem mai napig nem múlt el. Tudtam, ő erősebb nálam és ha nem engedelmeskedem megbánom. Most mégis egy olyan személy ül mellettem, aki megváltozott. Miattam.

- Látszik a szemébe, hogy nem. Istenem, de ostoba kérdés - mondta Liam, mire ott helybe hozzávágtam volna valamit, hogy ne szólaljon meg. De ő folytatta...

- Kicsi lány hiányzik neked valami? Vagy valaki? Oh, nem is, csak egy dolog. SZ.E.R.E.L.E.M. - mondta, majd odalépett hozzám és két kezét a vállamra tette. De ne aggódj, innen nem szabadultok és este még én is megkóstollak. Én a legjobban azt szeretem, ha félnek tőlem és már túlságosan elkényelmesedtetek.

- Hannah? - nézett rám értetlenül Calum.

- Mit akarsz hallani, hogy sajnálom? Calum, te is tudod jól, hogy ez már rég nem működik. Minden nap csak a régi emlékek jönnek fel bennem. A félelem. A fájdalom. Megváltoztál, de ez nekem kevés volt, úgy látszik - mondtam sírva. Liam elővett a zsebéből két pisztolyt és a kezünkbe adta.

- Na ki fog meghalni? - nézett ránk ördögien. - Mielőtt megpróbáltok engem kinyírni az őr már rátok szegezte a pisztolyt - mondta Liam.

- AZT HITTEM SZERETSZ! - vágta a földhöz a pisztolyt, majd felém lépet és lerántott a földre. Ott ütött ahol tudott. Fájt mindenem, de már csak mosolyogtam rá. Tudtam, hogy megérdemlem a sorsomat.

- Shh, Calum. Annyi minden történt velem,velünk. Ígérd meg, hogy sose maradsz vesztes - mondtam, majd a pisztolyt elsütöttem. Riadtan rám nézett és hallottam még, ahogy segítséget kér. De már túl késő volt. Lecsuktam a szemeim és még halkan mondtam még valamit,de már nem tudtam, hogy meghallotta-e vagy sem. És már nem is tudom meg. Vége.

Hmm,vajon miért hazudta Hannah,hogy már nem szereti? Mi volt ez a dühkitörés Liamtól? Mi volt az a titokzatos kép? Mi lesz Calummal? Remélem, hogy nem vagytok mérgesek, de cserébe kaptok egy 3. Évadot. Igen, jól olvastad, 3 évad. Decemberben lesz a megjelenése. Cím: ==>Fékezz! <== .
Alcím: mindig egy kulcsszó lesz. Erre majd figyeljetek, mert lesz jelentősége.
Illetve köszönöm @KapaKapaKapaKapa hogy a helyesírási hibákat javítottad. Nézetekbe hozzá is,egy remek műfajt képvisel.

Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang