Ötlet?

1.7K 93 4
                                    

- Úristen!!! - mondtam sikítva, majd a nyakába ugrottam és szorosan megöleltem.

- Hiányoztam? - kérdezte mosolyogva, majd lágy puszit lehelt a nyakamra.

- Nagyon. - mondtam szipogva, mire magához fordított és rám nézett a gyönyörű zöld színű szemével.

- Miért nem szóltál, hogy te vagy az? - kérdeztem, mire felkuncogott.

- Miért nem ismertél fel? - kérdezte Harry.

- Jogos! - nevettem fel.

- Oké, ha kibeszéltétek magatokat, akkor haladhatnánk? - kérdezte Lisa feszengve.

- Igen is kapitány! - mondta Michael, mire felröhögtünk.

- Michael, nem fogsz így bohóckodni, ha Calum nem lesz meg. - mondta Lisa, mire mindenki elhalkult.

- Ez egy kicsit durva volt. - mondta Zayn a szobájából kijöve.

- Skacok ne vitatkozzunk jó? Amúgy, hogy érted, hogy nem lesz meg Calum? A börtönbe van nemde? - kérdeztem, mire a többiek elkezdték nézni a cipőjüket , mintha valami érdekes lenne rajta.

- Álzsaruk vitték el őt. - mondta Zayn.

- De, akkor a rendőrök már keresik őket nem? - kérdeztem.

- A rendőröket nem, csak Calumot, mert azt hiszik szökési kísérletet hajtott végre. - mondta Harry.

- De hisz ez baromság! Nem gondolhatják, hogy... - folytattam volna, de Lisa félbeszakított.

- Kinek hinnének? Egy ember rablónak vagy a "zsaruknak"? - kérdezte Lisa.

- De honnan tudjátok, hogy nincs ott? - kérdeztem.

- Onnan, hogy a hírek ettől zengenek. " Calum foglyul ejtett két rendőrt. Sajnálatos módon még nem találtuk meg, de igyekezni fogunk, hogy aztán megkapja méltó büntetését. " - mondta nyávogó hangon Michael.

- Mi lesz a terv? - kérdeztem.

- Nincs terv. - mondta Lisa.

- Nekem van egy ötletem. De az veszélyes lesz. - mondta Zayn.

- Mennyire? - kérdezte Harry.

- Annyira, hogy ha nem sikerül, akkor csak egyikünk marad életbe. - mondta Zayn.

Meghoztam egy új részt. Remélem tetszik nektek. Új történeten gondolkozok, kérlek jelezzétek ha tetszene az ötlet.

1.The city's survivors

( akció kategóriában, mely arról szól, hogy 300 embert kitesznek egy városba és csak 3 maradhat életbe.5 bombát kapnak és először mindenkinek ugyanaz lesz, majd 6 óránként pályára leejtenek új fajta bombákat. Ez olyasmi lesz, mint az éhezők viadala meg a btooom anime + a h1z1 nevezetű játék.)






Akadályokba ütközve [BEFEJEZET]Where stories live. Discover now