Z pohledu Leanne:
Má ústa se otevřela dokořán a došlo mi, že jsem povystoupila o něco více do uličky. Proto jsem se ihned schovala zpět za zeď a semkla rty do tenké linky, při čemž jsem se pokoušela udržet slzy.
I přesto jsem dávala pozor a poslouchala jejich rozhovor: “Leanne by šílela, kdyby věděla, co tady děláme,” slyšela jsem její provokativní hlas a přitiskla si knihy více k hrudi.
Těžce jsem polkla a promnula si tvář pravou dlaní. “To je fakt, ještě víc by šílela, kdyby věděla, že jsem udělal tohle.” Ihned, jak to dořekl má hlava vystřelila k rohu a sledovala jsem, co dělá.
Jeho svalnatá paže cestovala po jejím boku dolů až k zadku, který jí stiskl. Adele zasténala a zachichotala se, což mi zabodávalo neuvěřitelné dýky do hlavy.
Můj dech vynechával a nahromadilo se ve mně rozrušení. Zaryla jsem prsty do učebnice a sledovala, jak mu šeptá do ucha. “Dobře.” Justin odpověděl na mě neznámou otázku. Jeho pravá ruka se přemístila k bokům, za které ji silně chytil.
Ona své ruce přemístila z ramenou na krk, za který si ho přitáhla. Mrkla jsem, ale když jsem opět zaostřila, jejich rty se oproti sobě vášnivě pohybovaly.
Vyjekla jsem tak, že jsem si přiložila dlaň na ústa, ale k mému štěstí je to nevyrušilo. Můj výhled se téměř zamlžil slzami, které vycházely na povrch. Rychle jsem je utřela nečinně se dívala na to, co bych nejradši nikdy neviděla.
V duchu si říkám, proč se na to vůbec dívám? Trhá mi to srdce, protože Adele, má úhlavní nepřítelkyně se právě líbá s mým nejlepším kamarádem.
Jeho ruka se přesunula k prsu, které ji stiskl v dlani. Nepoznávám ho. Odkud se to v něm bere? Nemohla jsem to vystát. Otočila jsem se a opřela zády o studenou zeď.
Jakoby má síla najednou povolila a nemohla jsem dělat nic. Knihy, které jsem držela v ruce spadaly na zem, na což se ozval hlasitý rachot. K mému neštěstí také spadl do uličky.
“Kdo je tam?” Ozval se Justinův zadýchaný hlas a já se zhluboka nadechla. V žaludku se mi nahromadila nervozita a zakousla se do rtu.
Přivřela jsem víčka, odrazila se od zdi a vyšla ze stínu. Čelem jsem se postavila jejím postavám, které na sebe stále byly natlačené. Ihned, jak mu došlo, kdo před ním stojí, odtáhl se od ní a postavil se téměř na druhou stranu chodby na šířku.
“Výborně, Justine. Pěkně jsi to dokončil,” ironicky jsem ho pochválila a nemohla jsem si všimnout úšklebku, který Adele rozjasňoval tvář.
Nadzvedla jsem na ní obočí a pokroutila hlavou. “Přišla ses snad přiznat, když už jsem začala?” Přikrčila jsem nos a zmateně se na ni podívala.
“Nechápu, o čem mluvíš.” Odplivla jsem si a zamračila se na Justina, který se díval do země. Vždycky, když se za sebe stydí, tak to dělá.
“Výmluvy. Jen už mu to řekni.” Kývla hlavou k Justinovi, což upoutalo jeho pozornost. Pokroutila jsem hlavou a zúžila na ní oči.
Adele se na mě dívala s nadzvednutým obočím a já se vyhýbala jejímu pohledu. “Co mi máš říct?” Oslovil mě Justin, ale já zvedla ruku na znak toho, aby byl zticha.
“Ty na mě nemluv,” přecedila jsem přes zuby.
V očích se mu blýsklo zklamání, ale já to úspěšně odignorovala. “Nebuď tak panovačná a náladová, Leo.” Opět promluvil, ale já mu tentokrát nevěnovala ani gesto.
“Adele, jak bych začala. Myslím, že mi dvě si nemáme co vyčítat, jsi stejná jako já, až na to, že já nemám v držce tolik botoxu jako ty.” Mrkla jsem na ni a byla připravena odejít.
Její slova mě však zarazila: “Justine, měl bys vědět, že tvoje nejlepší kamarádka mi řekla, abych se s tebou vyspala.” Obrátila jsem očima v sloup a otočila se nazpět k Justinovi, který byl podle výrazu zmatený.
“Co?” Nevěřícně se zeptal a zformoval tvář do divné grimasy. Zalapala jsem po dechu, ale když mi došlo, že nemám co říct, zavřela jsem pusu.
Pohledem jsem tikala mezi Adele; ta měla na tváři vítězný výraz a Justinem; ten byl zmatený jako nikdy. “Takže tys jí řekla, aby se se mnou vyspala? Jsi normální? Vždyť jí nesnášíš!” Vyjekl Justin a rozhodil rukama do stran.
Ignorovala jsem ho a probodávala Adele pohledem. “Taky vidím, že ráda udržíš tajemství, Ads.” Její jméno jsem řekla s největší nechutí, jakou jsem jen mohla.
“A co ty? Ty taky ne..” Obraňovala se, ale já si dala ruce v bok a zasmála se. Justin tu víceméně byl jako třetí kolo u vozu.
“Neignoruj mě, Leanne.” Promluvil, ale já se soustředila na Adele.
“To, že sis nechala udělat nos stejně každej poznal.” Obrátila jsem očima v sloup a dělala, že mi to je jedno i přesto, že jsem se uvnitř smíchem zajíkala.
Slyšela jsem vedle sebe zachichotání a věděla, že je to Justin. Jemu jsem však pozornost nevěnovala. “Jsi příšerná,” dupla nohou a mě se rty zformovaly do úsměvu.
“Leanne.” Opět promluvil Justin, ale já nereagovala. Otočila jsem se na patě a kráčela chodbou pryč.
“Tak sakra počkej, Leo!” Zavolala na mě Adele, ale já se k ní otočila se smíchem “Polib mi prdel.” Zavrčela jsem a ona pokroutila hlavou.
“A jak asi?” Popichovala mě a já pokrčila rameny.
“Normálně se ohni, strč si hlavu mezi nohy a udělej to.” Zasmála jsem se, ale ona opět rozzuřeně dupla.
Začala jsem se smát, při čemž jsem za sebou slyšela hlas Justina, který mě žádal, abych počkala, ale já se nad ním nepozastavovala. Mířila jsem přímo do ošetřovny a došlo mi, že to vlastně byl on, který byl naštvaný. Wow, je až neuvěřitelné, jak to dokážu otočit proti němu.
Za cestu tam, mě napadl úžasný nápad o tom, jak zničit Justina Biebera před ostatními. Ano, je to ode mě hnusné, ačkoliv jsem jeho nejlepší kamarádka, ale to se nikdo nedozví, ne? Mé myšlenky se dostaly k momentu, až půjdu ke Kirsten a jak to přibližně bude vypadat.
Tohle se ti nebude líbit, Kirsten.
Strašně moc děkuju za krásné komentáře, opravdu mě hodně posouvají a vidím všechny i přesto, že na ně neodpovídám:) Mám vás ráda!:)