Part 14.

1.6K 115 11
                                    

Z pohledu Leanne:

Nevím, jak mám vyjádřit své opravdové pocity. Na jednu stranu jsem se cítila příšerně, ale na tu druhou jsem si tleskala.

Právě teď jsem na cestě domů ze školy a místo toho, abych počkala na Amandu, rychle jsem uprchla od všeho, co se na tom místě událo.

Abych pravdu řekla, více to chci vrátit zpátky. Neměla jsem to na Kirsten tak rychle vybalit, nemusela jsem také dostat tu facku.

Vím, že bych ho teď měla nesnášet, ale z větší části si za to můžu sama. Pokroutila jsem nad sebou hlavou, když jsem se ocitla u našich vchodových dveří.

Vytáhla jsem klíče a rychle je odemkla, vešla jsem dovnitř a vyzula si boty. Zamkla jsem za sebou dveře, tašku do školy pohodila vedle schodů a namířila si to přímo do kuchyně.

Svraštila jsem čelo, když se přede mnou zjevila Amanda s plnýma rukama jídla. Zaraženě jsem se na ní podívala, poté jsem si všimla červených očí. “Co tady děláš?” Zalapala jsem po dechu.

Pohledem jsem přešla po tom, co měla v rukou a pokroutila nad ní hlavou. “Odpadla nám hodina a teď se jdu přejíst.” Pokrčila rameny a chtěla pokračovat, ale já ji zastavila.

“Počkej,” zastavila se, ale živě jsem si dokázala představit, jak protočila očima i když mi stála zády. Povzdechla jsem si a přešla k ní tak, že mi byla čelem.

“Stalo se něco?” Očima jsem běhala po její tváři a oči plné bolesti mě vyděsily. Okamžitě mi došlo, že se něco stalo a těžce polkla.

Sklopila hlavu dolů a mlčela. “Amando?” Oslovila jsem ji a ona zvedla hlavu. Podívala se mi zpříma do očí a poté okolo, jako kdyby kontrolovala, jestli tady někdo je.

“Využil mě,” hlesla tak, že jsem ji skoro neslyšela. Svraštila jsem čelo nechápavě se na ní podívala, aby mi toho řekla víc.

“Uvědomila jsem si, že ho miluju a on mi řekl, že to nejde, prý tomu nerozumím.” Rozvzlykala se a já vzala jako povinnost to, abych ji objala.

Vtáhla jsem ji do sesterského objetí a její tělo tiskla k tomu mému. “Sama víš, že já ti ohledně těchto věcí radit nemůžu, ale... samozřejmě, že tomu rozumíš, nezáleží na věku. Máš pocity, které jednou pozná každý.” Řekla jsem a to byla pravda.

Zvedla hlavu a podívala se na mě. Vyprostila se z mého objetí a přešla si jazykem po rtech. “Když já nevím, jak ho mám získat zpátky, dělá strašně nedostupného.” Rozhodila rukama do stran a začala se procházet po místnosti.

“Jak nedostupného?” Nechápala jsem podstatu věci. “Když mu zavolám, nebere to, když se s ním pokouším bavit, nedívá se na mě a hledá ostatní body, na které by mohl upřímit zrak. Pak, když chce někoho na sex, jsem první, ke komu jde; prý.”

Zakuckala jsem se, ale na povrch nevydala žádné znejištění. “Kdo je ten debil? Hned, mi to řekni, půjdu a vyřeším to s ním.” Odhodlaně jsem řekla a zkřížila si ruce na prsou.

Sklopila pohled dolů, nahrnula si vlasy do obličeje, ale i přes ně jsem viděla, jak se červená. Nadzvedla jsem obočí a čekala, jaké jméno z ní vypadne.

“Ry-Ryan.” Zakoktala a mě oči vystoupily z důlků snad o několik centimetrů. S překvapením jsem na ni zírala.

Zdá se, že oslnil ji stejně jako mě a podlehly jsme mu obě. K čertu s Ryanem Butlerem. 

FreakKde žijí příběhy. Začni objevovat