"kestiikkk! Kızım adam gidiyor az daha dramatik oyna şunu"
Tanrıımm cıldırıyorum şunun tipine bak yönetmenliğe bak bir kere seneryo'ya dönde bi bak Cem yılmaz görse kıçıyla güler bize sen seneryoyu incigine cincigine kadar yaz sonra bu dizi niye tutulmadı zaten kıytırık bi kanal aldım çantamı çıktım odadan,bu nedir arkadaş manyak mısınız,sapık mı?
Arkamdan biri Gubse,Gubse diye bağırıyor Gubse kadar taş düşsün başınıza gidiyorum arkadaş bare giderken rahat bırakın."Gubse,kız dur sana kime diyorum"
"Allah seni kahretsin Arda ne var!"
"Kız gel çek şu diziyi"
"Anan çeksin Arda anan"
"Kız ayol senin ağzında bozulduu aman uğraşamicam pis sefil"
"Anandır sefil yürü git başımdan"
"Ayol sus kız sus reziil"
Başımdan aşşagıya kaynar sular döküldü resmen para mı bile vermediler kaldın mı kızım Gubse ortada hadi bakalım kolay gelsin! Şimdi nereye gitsem paramda yokki otele motele gidiyim acaba hastaneye gidip ölü taklidi mi yapsam,onuda yemiyolar artık geçenlerde bi hastaneye gittim acil servis diye kıçımı yırtıyorum kimsenin ilğilendiği yok madem ruhsağlıgı bölümündeymişim salaklar beni ruh hastası sanmış,seneryo işide yattı zaten babamı arasam bana para da yollamaz, evden "ünlü olcam ben yaaa" diye ağzımı yaya yaya çıkarsam olacağı buydu aldık elimize sapı,napsam acaba otostop çeksem şu kıyafetle beni fahişe sanarlar valla o sularda hiiçç yüzemem şimdi havamda değilim.
Tam iki saat yağmurun altında kalınca aklıma Ayça geldi ,böyle biraz meymenetsiz bi kız ama kötü gün dostudur,anam bide bir bakımlıdır evine gidince cıplak ayakla yere basamassın,halıya reçel dökülse dilinle yalarsın öyle de temizdir. Telefonu aldım elime iyi ki kızın numarasını silmemişim aradım anlattım derdimi aradım derken öyle param yok felan demedim yani.
"Canım,benim evi ilaçlatıyorum beni bir gece misafir edermisin ihihi"
"tabi,tatlım konumu gönderiyorum"
Hatundaki rahatlığa bakar mısın yani ya piskopatın tekiysem evine gelip seni kesip iliklerinden kendime kolye yaparsam bunları düşünmek lazım anam millet neyine güveniyo anlamadım.
Tam on saniye sonra kız attı mı konumu, yok artık bacım sen naptın niye orda oturuyosun ülkeye kıtlık mı geldi evler yıkıldıda benim mi haberim yok hayır yani Allam yarrabim sırık taa şekerpınar'da oturuyor ulan üşenmedin gidip oraya mı taşındın.Bu sırıgın beni bir karşılaması var anlatamam kayıp babannesini buldu sanarsın,kız 5 sene öncede sırıktı şimdide sırık bu bana sarıldıkça benim gögüslerim bıngıl bıngıl hopluyo tabi bi dur içeri giriyim gibisinden harekete geçtim artık bu da anladı mı ne aldı beni içeri bi sohbet bi hizmet kız bi sus yatayım o kadar olaydan sonra kıçımı oynatacak enerji yok hatun susmak bilmiyo yarrabim göklerden bi büt gelsinde şu malozdan kurtalayım.
Allam ne yücesin valla arada bi "ne Alla yaa baba fiğürü " felan yapıyo olabilirim oraya girmeyelim nolur Allam Allah senden razı olsun,derken çarpıldı,cidden çarpıldım ama bide ne göriyim yarabbi kör oldum benim dizideki herif şu zeytingözlü ,kaslı,bal dudaklı herif bu beni nerden buldu,nasıl buldu,felan derken adam beni görünce kafasını çevirdi,halim harab tabi bende olsam bende kafamı çeviririm, yatakta kameralara basılmış gibi çektim çarşafı gögüslerime hayır pozisyonda iyi değil,bizim sırık bu tipsiz herifin ağzına düşecek yapmacık yapmacık gülümsemeler bacım ne oldu herifi görmenle okyanus oldu sular seller gibi süzülüyo bide "ayy canıımm peşimde çok erkek var ben yüz vermiyom gerçekten" diyen bendim sanki hatuna bak bu yılan gözlü herifte az değil bi hareketler birşeyler noluyoruz yani desdur!
"Gubse biraz konuşabilir miyiz"
"evet,neden?
"dizi hakkında konuşucam"
Denyoya bak konuşucam ne demek insan konuşabilir miyiz,der hödükk!
"evet,neden?
"başbaşa konuşmak istiyorum"
Sırık hiç üstüne alınmıyo sanki yılan gözlü herif onunla konuşcak bi çekil git şurdan da konuşalım.
Neyse bir saat sonra Sırık kavradı gitmesi gerektiğini anca anladı beynine odunla vurduğum."Seni dinliyorum."
"Gubse iyi bir oyuncusun sete geri dönmen için konuşmaya geldim dizi'de tutmuşken bırakmasan mı?"
Dengesize bak dengesize "ya sen çok enayi bi kızsın gel şu hödüklerin ağız kokusunu az daha çek nasıl olsa başrol benim param cepimde kalsın"
"Sen burayı nasıl buldun bunun hesabını ver"
"He şey benim bi arkadaşım karakolda memur,dedim kız arkadaşım kayıp telefon kaydını istiyorum o da sağolsun çok geçmeden yolladı."
Lan adam piskopat vallahi deli suç lan bu aha beni kesmeye geldi etlerimi oturur bu sırıkla kızartma yapıp yerler kesin işin içinde bu Sırıkta var dua da bilmiyorum ki okuyup üfliyim cayır cayır yanıcam kesin adam etlerimi liğme liğme doğricak kızım Gubse öyle artislik yaparsan tenhada affın kalmadı gördün mü! Ulan ölümüm bunların elinden mi olucaktı,revamı bu bana.
Yılan gözlü herif,iki saattir sallıyo beni çek pençelerini üstümden gerizekalı.
"aa ne kadar güzel ihihih"
Ölüceksem bare güzel öleyim adama iki cilve yapayım bilmem bişey sonra arkamdan katiline bile kendini elletti desinler dimi ? Valla derler benim teyzemlerim d başı çekerler kem gözleriyle ölüyü diriltir hesap sorar dedikodu yaparlar altı teyzenin altısıda fos çıktı anliyacagınız.
Bu herif gitmiyicek galiba kaç saat oldu,neyse sohbeti güzel adamın sabah'da kahvaltıya çağırdı e gidiyim bare bi gecede onla kaldım mı zaten bizim Sarışın'da gelmiş olur,bu sarışın da benim en merhametli teyzemin kızı biz bunla kardeş gibi büyüdük hep içli dışlı olduk, bensiz sakız çiğnemezdi bu hâla öyledir,bu bizim sülaleye hiç çekmemiş valla uzun bacaklı milf bi hatun bu gelince ev tutarız zaten anam ne olacak adam beni dün kesmediyse kendi evinde hiç kesmez.