Part4

700 45 0
                                    

Tae Ra pergi menenangkan dirinya dibumbung sekolahnya . Bumbung itu dipanggil Taman Herba kerana penuh dengan pokok bunga dan herba herba yang berwarna warni . Cantik !

Tae Ra ; // Yoongi , Yoongi , Yoongi , sikit sikit Yoongi , move on la apa la . Macam mana aku nak lupakan dia kalau korang asyik cakap pasal dia ? //

; p/s : simbol "//" ni dia cakap dalam hati .

Lama dia termenung melihat pokok pokok yang cantik berwarna warni . Dalam diam ada seorang sedang memerhati dia , Jeon Jungkook .

Jungkook ; Kau pikir masalah kau akan selesai kalau kau luahkan perasaan kau kat pokok tu ?

Jeritan Jungkook membuat Tae Ra tersentak .

Tae Ra ; Apa kau buat kat sini ? And satu lagi , suka hati aku la nak buat apa pun . Ada masalah ngan kau ke ?

Jungkook berjalan kearah bangku bersebelahan Tae Ra .

Jungkook ; Suka hati aku la nak kemana pun . Macam apa yang kau cakap , Ada masalah dengan kau ke ?

Tae Ra menjeling Jungkook .

Jungkook ; Kau punya siku tu , sakit lagi tak ?

Tae Ra ; Kau rase ? * Pandang Jungkook sebelah mata *

Jungkook ; Dia pandang kita sebelah mata je * nada rendah *

Tae Ra ; apa kau cakap ?

Jungkook ; eheh takde apa apa . em Aku Jeon Jungkook , junior kau . *tunduk kepala ala yang macam tunduk hormat tu tapi guna kepala je * kau ?

Tae Ra ; Kim Tae Ra .

Jungkook ; oh kau rupenya adik Ketua pengawas sekolah ni kan ? em Kim apa Kim er

Tae Ra ; Kim Tae Hyung * jeling *

Jungkook ; la tak yah la marah

Tae Ra ; Kau ni pegi masuk kelas , ponteng pulak .

Jungkook ; Kau ponteng , aku ponteng * angkat kening *

Tae Ra ; Semak

Tae Ra terus beredar dari situ . Jungkook hanya memerhati Tae Ra hingga hilang dari pandangannya .

Married With Junior | +jjk [COMPLETE]Where stories live. Discover now