Part 19

456 29 0
                                    

Jungkook ; * buka pintu bilik Tae Ra * Tae ?!

Tae Ra yang sedang lena dibuai mimpi terjaga apabila mendengar suara yang selalu bermain difikirannya . Tetapi dia yakin bahawa suara itu bukan datang dari fikirannya . Dia lantas membuka matanya dan mencari dimana datangnya suara itu .

Tae Ra ; Jungkook ?

Jungkook ; ye ye saya ada ni . *Pegang tangan Tae Ra *

Tae Ra ; ka-- kauu buat apa kat sini ?

Jungkook ; Saya rindu awak !

Tae Ra ; Aku pun rindu kau . Esok sekolah la kenapa kau datang sini ? aku okay la !

Jungkook ; Takde takde awak tipu . Tolong la jangan berlakon yang awak tu kuat . Kalau rindu , call , WhatsApp , Direct Message !

Tae Ra ; Maafkan aku .

Jungkook ; dah dah , okay sekarang dah makan ubat belum ? Jap sebelum makan ubat kena makan nasi dulu . Kejap kejap biar saya ambik nasi kat bawah lepas makan , makan ubat okay ? lepastu rest . Jangan risau saya ada sampai awak sembuh okay ?

Tae Ra tersenyum .

Tae Ra ; Mana boleh . Esok kau sekolah .

Jungkook ; * jelir lidah pada Tae Ra *

Tae Ra ; eii tarik lidah tu kang .

SKIP

Tae Ra ; Biar la aku  suap sendiri !

Jungkook ; ei biar la saya suapkan !

Tae Hyung ; ehem .

Mereka tersentak .

Jungkook ; eh ehehe Hyung !

Tae Ra ; Oppa !

Tae Hyung ; Amboi orang tu dah dapat Jungkook terus baik demam .

Tae Ra ; * Baling bantal ke arah Tae Hyung * ei oppa ni !

Tae Hyung ; Aduh ! sakitla ! Yela yela have fun la korang dua orang .

Tae Ra ; dah dah dah tutup pintu tu

SKIP

Selepas 2 hari Jungkook berada disitu , Kini tiba masanya Jungkook pulang kerumahnya . Sesampainya dirumah , dia terkejut melihat Ommanya bersama seorang perempuan , iaitu sepupunya , Jennie .

Jungkook ; Buat apa kat sini ?

Jennie ; I nak jumpa you la .

Jungkook ; ei gelilah .

Jennie ; For Your Imformation , I akan tinggal dengan You selama Appa I ada kat overseas and you ni baru balik dari mana ?

Jungkook ; sibuk nak tahu apahal ?! * naik tangga *

Jennie ; Eii Aunty ! Tengok dia ni !

Puan Jeon tidak mampu berbuat apa apa . Dia tahu anaknya amat tidak suka akan perangai Jennie yang tergila gila akan Jungkook .

Married With Junior | +jjk [COMPLETE]Where stories live. Discover now