Rancak mereka berbual bual dan bergurau senda sambil menonton television . Walaupun baru satu hari mereka kenal satu sama lain , tetapi seakan akan sudah kenal bertahun tahun lamanya . Walaupun perangai Tae Ra yang agak kasar bagi seorang perempuan , tetapi Jungkook berasa selesa dengannya .
Apabila Jungkook sedang asyik menonton television sambil memakan snek , bahu Jungkook terasa berat tiba tiba . Rupanya , Tae Ra telah tidur , kepalanya terlentok keatas bahu Jungkook . Jungkook seakan akan keliru , mahu biarkan sahaja atau kejutkan Tae Ra dan menyuruh dia tidur dibilik . Akhirnya , dia hanya membiarkan sahaja sampailah Taehyung balik dari kelas tambahan .
Tae Hyung ; Tae ! Oppa dah balik ! *bukak pintu rumah *
Tae Hyung seakan akan terkejut melihat adiknya bersama Jungkook .
Jungkook ; lek hyung , saya tak buat apa apa pun kat dia .
Tae Hyung ; er tak pe kau pergi hantar dia kat atas but jangan risau , dia takkan sedar even kau jatuhkan dia pun sebab dia jenis tidur mati . Kalau boleh kau campak je atas lantai bilik dia . ☺️
Jungkook ; er mana boleh sakitlah dia nanti 😅 takpe biar saya hantarkan ke bilik dia , hyung boleh tunjukkan bilik dia tak ? * dukung Tae Ra ala ala bridal style *
Taehyung ; kau naik atas tu kau straight je nampak bilik ada tulis TAE RA depan pintu ha tu la bilik dia
Jungkook ; okay gomawo ! *naik tangga *
Jungkook kagum dengan cara Tae Ra menjaga kebersihan biliknya . Tersusun kemas , cantik !
Jungkook ; Wow ! Ocean Blue ! * letak Tae Ra atas katil slow slow *
Selepas mengemas peralatan sekolahnya yang berada di meja makan dirumah Tae Ra , Jungkook meminta diri untuk pulang ke rumahnya .
Skip
Pada malam itu , seperti biasa keluarga Jeon makan malam bersama .
Pn.Jeon ; so , Kookie how's your new school ?
Jungkook ; Great ! Kookie dapat banyak kawan .
Shin Hye ; alah omma mmg la dia kata great excellent apa semua sbb dia suka kat someone tu . *smirk*
Jungkook ; Apahal tho kau 😒
En. Jeon ; really ? so siapa dia ?
Shin Hye ; kawan Shin appa . Nama dia Tae Ra , Kim Tae Ra .
Jungkook ; Noona !!
Shin Hye ; HAHHAHAHAHHAHAHA
Pn.Jeon ; wait , dia tua setahun dari Kookie ?
Jungkook ; er .. nae .
Pn.Jeon ; Okay . nnti ada masa , bawa dia jumpa omma okay ?
Jungkook ; er so omma tak marah kookie kawan ngan dia ?
Pn.Jeon ; muka omma ada macam marah ke sayang ?
Jungkook hanya tersenyum . Tetapi , didalam hati berbunga bunga kalah taman bunga kat skolah .
YOU ARE READING
Married With Junior | +jjk [COMPLETE]
Fiksi PenggemarStory idea ; NurQistinaAqilah @kingarco Start ; 18 / 2 / 2017 End ; 22 / 3 / 2017 Jeon Jungkook seorang budak lelaki yang takut akan perempuan dan pemalu telah jatuh cinta dengan seniornya yang panas baran dan kasar , Kim Tae Ra .